اجرای ۱۳۰۰ متر لوله‌گذاری آب خام در مسیر اتوبان پاسداران
اجرای ۱۳۰۰ متر لوله‌گذاری آب خام در مسیر اتوبان پاسداران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای ۱۳۰۰ متر طولی عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر حاشیه اتوبان پاسداران از خروجی شهرک ارم تا ابتدای ایده لو افزون بر ریال خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: با هدف توسعه فضای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای ۱۳۰۰ متر طولی عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر حاشیه اتوبان پاسداران از خروجی شهرک ارم تا ابتدای ایده لو افزون بر ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: با هدف توسعه فضای سبز، ارتقاء و بهبود کیفیت آبرسانی و در راستای نگهداری علمی و اصولی از فضاهای سبز شهری و همچنین بهینه سازی مصرف آب، توسط عوامل فضای سبز شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۰ تبریز عملیات حفاری و لوله گذاری آب خام در حاشیه اتوبان پاسداران از خروجی شهرک ارم تا ایده لو  به طول ۱۳۰۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی هدف از اجرای این عملیات را کاهش هزینه‌ها و حذف آبیاری با تانکر عنوان کرد و گفت: عملیات لوله گذاری برای تامین نیاز آبی فضای سبز مسیر مذکور با استفاده از لوله پلی اتیلن ۹۰ اینچ در حال اجرا بوده که با اجرای این پروژه نیاز آبی فضای سبز این مسیر تامین خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ خاطر نشان کرد: امیدواریم با حذف تدریجی آبیاری با تانکرهای حمل آب و لوله گذاری و توسعه انشعابات آبیاری، کیفیت رسیدگی به فضاهای سبز منطقه و حفظ و نگهداری آن ارتقا یابد.