عملیات عمرانی فاز اول پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب کلید خورد
عملیات عمرانی فاز اول پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و حل مشکلات چندین ساله عبور و مرور شهروندان منطقه، عملیات عمرانی ضلع شمالی فاز اول ۴۵ متری انقلاب آغاز شد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با هدف بازگشایی، تعریض […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و حل مشکلات چندین ساله عبور و مرور شهروندان منطقه، عملیات عمرانی ضلع شمالی فاز اول ۴۵ متری انقلاب آغاز شد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با هدف بازگشایی، تعریض معابر، تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری ، طرح مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب به اتوبان پاسداران یکی از پروژه‌های مهم منطقه که نقش حیاتی و سازنده در کاهش ترافیک این بخش از شهر دارد هم اکنون فاز اجرایی پروژه با زیرسازی و تثبیت بستر مسیر  توسط معاونت فنی و  عمرانی منطقه۱۰ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور تسریع اجرای پروژه بزرگ مسیرگشائی ۴۵ متری انقلاب، طول مسیر به ۳ فاز اجرایی تقسیم بندی شده است افزود: عملیات تملک فاز اول  ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فرایند تملک پنج واحد مسکونی باقیمانده در فاز اول این پروژه اجرایی و عملیات آزاد سازی، خاک برداری، تسطیح، ماسه ریزی و جدول گذاری مسیر ۸۰۰ متری به طور هم زمان در حال اجراست.

زارعی ادامه داد: مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب مطالبه اصلی شهروندان و یکی از طرح‌های بزرگ بازآفرینی شهری کشور است تصریح کرد: با اجرای طرح نجات تبریز ساکنان این محدوده، با خروج از بن بست ترددی و ترافیکی، از خدمات و امکانات به وجود آمده بهره مند خواهند شد.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ساکنان و اهالی منطقه در اجرای این پروژه بر تسریع عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد : با توجه به اهمیت بالای این مسیر به منظور رفاه حال شهروندان برای تردد آسان از معابر و روان سازی عبور و مرور شهری امیدواریم این عملیات با تلاش‌های شبانه‌روزی مناطق ۱۰ و ۱ بزودی به اتمام برسد.