رأی مثبت شورای اسلامی شهر اصفهان به احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران
رأی مثبت شورای اسلامی شهر اصفهان به احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از جلسه علنی یکصدویکم شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: لایحه آزادسازی قطعه زمین کشاورزی در منطقه ۱۵ در طرح کمربندی شمالی- فاز یک امروز بررسی شد و با توجه به آزادسازی‌های قبل و جمع‌بندی‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از جلسه علنی یکصدویکم شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: لایحه آزادسازی قطعه زمین کشاورزی در منطقه ۱۵ در طرح کمربندی شمالی- فاز یک امروز بررسی شد و با توجه به آزادسازی‌های قبل و جمع‌بندی‌ها در رابطه با این ملک، با رأی مثبت همکاران این لایحه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه لایحه دوم، مربوط به تصمیم مهم جلسه امروز و مرتبط با تعیین پیمانکار و اجرای بزرگ زیرگذر بزرگراه شهید چمران بود، گفت: بزرگراه شهید چمران از سال‌ها قبل در اصفهان ایجاد شده است و حدفاصل پل شهید چمران تا میدان لاله هیچ دسترسی محلی و امکان دوربرگردان و ارتباط طرفین اتوبان را نداریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شرایط ایمنی این بخش از بزرگراه که همسطح با گذرگاه عابرپیاده است، همچنین شرایط ترافیکی که در آینده برای این گذرگاه پیش‌بینی می‌شود با توجه به دسترسی محلی و خیابان‌هایی اطراف، اولویت این پروژه به دنبال تصویب در کمیسیون تخصصی در صحن امروز مطرح و با کلیات آن موافقت شد.

وی افزود: مصوب شد این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان اجرا شود، از این‌رو با رأی همکاران این لایحه به تصویب رسید و به‌زودی شاهد عملیات عمرانی این تقاطع غیرهمسطح در اتوبان شهید چمران خواهیم بود.

صالحی خاطرنشان کرد: این پروژه با رقمی بالغ بر ۴,۷۳۴ میلیارد تومان اجرا خواهد شد و مجری آن سازمان عمران شهرداری اصفهان خواهد بود.

وی ادامه داد: درخواست انجام یک پروژه پژوهشی در خصوص بررسی آثار ریزگردها از سراب تا پایان در بستر زاینده‌رود نیز مطرح شد که دو فوریت و اصل لایحه به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد شهری و علمی شهرهای خواهرخوانده اصفهان به امضای ۱۲ نفر از همکاران ما در شورا رسیده بود که با توجه به بررسی‌های کمیسیون تخصصی و مباحث جلسات علنی، مقرر شد پیش از رأی‌گیری طی مهلت یک‌ماهه همکاران ما در شهرداری اصفهان نظرات و برنامه اجرایی پیشنهادی خود را متناسب با بندهای طرح ارائه دهند و پس از آن دوباره این موضوع در صحن علنی مطرح و به رأی گذاشته شود.