چتر نظارت تصویری و کنترل ترافیک در منطقه ۷ اصفهان گسترده‌تر شد
چتر نظارت تصویری و کنترل ترافیک در منطقه ۷ اصفهان گسترده‌تر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست‌ها مکرر شهروندان درباره پیگیری ترافیک سنگین خیابان کاوه اظهار کرد: هفت سامانه برخط نظارت تصویری جدید در سطح منطقه ۷ شهرداری اصفهان نصب شده است و ابتدای سال جاری نیز سه دوربین در محور خیابان کاوه با هدف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست‌ها مکرر شهروندان درباره پیگیری ترافیک سنگین خیابان کاوه اظهار کرد: هفت سامانه برخط نظارت تصویری جدید در سطح منطقه ۷ شهرداری اصفهان نصب شده است و ابتدای سال جاری نیز سه دوربین در محور خیابان کاوه با هدف کنترل و رصد توقف اتوبوس‌های بین شهری در مقابل ترمینال مسافربری کاوه نصب شده بود.

وی افزود: سال جاری برای توسعه این سیستم هفت نقطه پیش‌بینی شده بود که این تعداد دوربین‌های کنترل ترافیک، در میدان حج، تقاطع آل‌بویه و ابوریحان و تقاطع آل‌بویه و بلوار ایمان نصب شده است و چهار نقطه دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای تکمیل این پروژه در سال جاری بیش از بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

چتر نظارت تصویری و کنترل ترافیک در منطقه ۷ اصفهان گسترده‌تر شد

سلطان‌آقایی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های شهروندان برای سهولت تردد در معابر فرعی منطقه نیز میادینی با مقیاس کوچک به صورت موقت نصب شده است که در حال ارزیابی تأثیر و بازخورد آن‌ها بر تردد شهروندان در مسیرهای مذکور هستیم.

وی افزود: این میادین با استفاده از المان‌های پرتابل و موقت اجرا می‌شود و پس از بررسی اثرات آن بر جریان ترافیک معابر اطراف، تثبیت یا در آن تجدید نظر می‌شود، به‌عنوان مثال میدان نصب شده در خیابان پوریای ولی که در تردد شهروندان اختلال ایجاد کرده بود، به درخواست ساکنان محلی جمع‌آوری شد.