دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده شهید والامقام « امیر قربان‌نژاد رفعتی »
دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده شهید والامقام « امیر قربان‌نژاد رفعتی »

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه، با خانواده شهید امیر قربان نژاد رفعتی دیدار کرد. به گزارش شهریار، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در دیدار هفتگی با خانواده شهدا با خانواده شهید والامقام امیر قربان نژاد رفعتی دیدار و ضمن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه، با خانواده شهید امیر قربان نژاد رفعتی دیدار کرد.

به گزارش شهریار، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در دیدار هفتگی با خانواده شهدا با خانواده شهید والامقام امیر قربان نژاد رفعتی دیدار و ضمن نثار فاتحه به روح مطهر این شهید ارجمند، یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه سیره شهدا چراغ راه مسئولان است تاکید کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی خویش الگوی بی بدیل جامعه اسلامی هستند.

در روند این دیدار زارعی ضمن ادای احترام به صبر و بردباری این خانواده مکرم، در سخنانی کوتاه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند متعال، آرامش کشورمان را مرهون از خود گذشتگی این عزیزان دانسته و با ادای تکریم به تمامی شهیدان ، از خانواده مکرم شهید امیر قربان نژاد رفعتی تجلیل کرد.