در مقطع فعلی همه باید روی دستاوردهای سفر چین برای تهران تمرکز کنند
در مقطع فعلی همه باید روی دستاوردهای سفر چین برای تهران تمرکز کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز خوشبختانه جلسه ای مبنی بر توقف بخشنامه معاونت شهرسازی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت دستگاه ها این بخشنامه بررسی خواهد شد. رئیس کمیسیون شهرسازی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز خوشبختانه جلسه ای مبنی بر توقف بخشنامه معاونت شهرسازی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت دستگاه ها این بخشنامه بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با محوریت مسئولیت مدیران در جلوگیری از قطع درختان، یادآور شد: از شهردار تهران درخواست می کنم قبل از اینکه چنین بخشنامه هایی صادر شود شورا را در جریان بگذارد و در اسرع وقت اطلاعات بخشنامه فعلی به اطلاع به شورا برسد.

وی افزود: این بخشنامه در زمان بسیار بدی ابلاغ شد و شهردار تهران و هیئت همراه از سفری آمدند که باید تمام فکر و ذکر ما پرداختن به این سفر و موفقیت های آن باشد اما با بخشنامه ای مواجه می شویم که برای شورا و شهرداری حاشیه ایجاد می کند و امیدواریم شاهد چنین بی تدبیری هایی نباشیم و با همکاری یکدیگر موضوع را به نتیجه مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/