توزیع ۴۹۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح منطقه ۱۰
توزیع ۴۹۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توزیع آسفالت به میزان ۴۹۰ تن طی هفته اخیر در سطح این منطقه خبرداد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در تداوم انجام عملیات آسفالت ریزی اساسی شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه در راستای رسیدگی به مطالبات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توزیع آسفالت به میزان ۴۹۰ تن طی هفته اخیر در سطح این منطقه خبرداد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در تداوم انجام عملیات آسفالت ریزی اساسی شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با ۴۶۵ تن آسفالت در سطح معابر برای آسفالت اساسی و لکه گیری منطقه اقدام کرد.

وی با اشاره به مسیرهای آسفالت ریزی شده طی مدت مذکور اظهار داشت: مسیر خیابان شهید مدنی کوچه چهارم، ۱۲ متری کوثر اول شهرک ارم، کوچه درمانگاه لیلابی و کوی رمضان اصغری خلیل آباد توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است و حدودا ۴۵۵ تن آسفالت در این عملیات توزیع شد.
زارعی در ادامه از توزیع ۵۶ تن آسفالت توسط کارگاه امانی خبر داد و گفت: این میزان آسفالت نیز در مسیر دارایی دوم و سوم، فلکه معلم، سه راه بهشتی و محوطه کارگاه امانی توزیع شده است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به اینکه توزیع آسفالت بر اساس اولویت و توام با کیفیت مطلوب است خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت ریزی معابر سطح حوزه این منطقه در راستای تامین رفاه حال شهروندان تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد همچنان تداوم می یابد.