شورا پیگیر حل معضلات «حریم تهران» باشد
شورا پیگیر حل معضلات «حریم تهران» باشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا گفت: از شورا می خواهیم جهت قدردانی از مجاهدت های شیخ زکزاکی از ایشان دعوت به عمل آید. وی با اشاره به موضوع حریم تهران، یادآور شد: بسیار عجیب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا گفت: از شورا می خواهیم جهت قدردانی از مجاهدت های شیخ زکزاکی از ایشان دعوت به عمل آید.

وی با اشاره به موضوع حریم تهران، یادآور شد: بسیار عجیب است که قوه قضاییه به عنوان یک قوه بالنده، مردمی و میدانی، معضل ۲۰ ساله کشور را با یک نامه عادی حل کند. مجموع کارشناسان کشور نمی توانستند مشکل تهران را حل کنند که یک نفر با یک نامه می خواهد این کار را انجام دهد؟

سروری با بیان اینکه ۲۰ سال بررسی های کارشناسی سنگین برای حریم تهران انجام شد، تصریح کرد: چطور باید این گلایه را از قوه قضاییه داشته باشیم؟ این اقدام باعث معضلات جدی در تهران می شود. سه برابر وسعت شهر باید حریم آن باشد و با این اقدام قسمت هایی از تهران در حریم اسلامشهر قرار بگیرد و باید این فضاها را چه کار کنیم؟ حریم تهران چه خواهد شد؟

وی افزود: باید راهکارهایی اندیشیده شود که مشکل برطرف شود اما قطعاً این راه حل نیست. این موضوع را می گویند که تمام ادوات به همین صورتی هست که در اختیار اسلامشهر قرار بگیرد. چطور این مجوز داده نشد که به زلزله زدگان خوی کمک شود اما امروز می گوییم که ادوات و تجهیزاتی که با پول مردم تهران تهیه شده در اختیار اسلامشهر قرار بگیرد و تهران با چالش مواجه شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: از رئیس شورا می خواهیم که موضوع را قاطعانه پیگیری کند تا شاهد از بین رفتن حریم پایتخت نباشیم.

انتهای پیام/