شهرداری آستارا پیروز دربی شهرداری‌ها در لیگ یک فوتبال کشور
شهرداری آستارا پیروز دربی شهرداری‌ها در لیگ یک فوتبال کشور
تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته سی ام مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، برابر تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه پرگل سه بر صفر به پیروزی دست یافت.

به گزارش آرمانشهر به نقل از ایسنا تیم فوتبال شهرداری آستارا شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه وحدت آستارا و با حضور تماشاگران پرشور آستارایی میزبان تیم فوتبال شهرداری همدان بود که در نهایت این دیدار را با ۳ گل به سود خود به پایان رساند.

شاگردان محسن بنگر در نیمه نخست این بازی که با حضور جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد، با تک گل دقیقه ۷ مرتضی آقاخان پیروز به رختکن رفتند. با آغاز نیمه دوم بازی و تعویض های موفق شهرداری آستارا، این تیم گیلانی توانست با دو گل دقایق ۸۵ و ۸۷ بازی توسط بازیکن جوان خود علیرضا سلیم‌ پور به گل دست یابد و در مجموع با سه گل موفق به شکست تیم فوتبال شهرداری همدان شد.

با این سه امتیاز، تیم فوتبال شهرداری آستارا ۲۸ امتیازی شد و توانست از شهرداری همدان که ۲۷ امتیاز پیش از این مسابقه داشت، پیشی بگیرد. با این نتیجه تقریبا تیم فوتبال شهرداری آستارا به عنوان نماینده استان گیلان حضورش در دور بعدی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را قطعی کرد. در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ۱۷ تیم حضور دارند که پس از انجام بازی های رفت و برگشت، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد. تیم های فوتبال شهرداری آستارا و چوکای تالش نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران هستند.