تجلیل شهرداری منطقه ۶ تبریز از کادر درمان بیمارستان آیت الله طالقانی در ویژه برنامه «فرشته رحمت»
تجلیل شهرداری منطقه ۶ تبریز از کادر درمان بیمارستان آیت الله طالقانی در ویژه برنامه «فرشته رحمت»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، شهرداری منطقه ۶ تبریز از کادر درمانی بیمارستان آیت الله طالقانی راه آهن تجلیل به عمل آورد. به گزارش شهریار، مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز صبح امروز با حضور در مرکز آموزشی درمانی طالقانی تبریز با پرستاران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، شهرداری منطقه ۶ تبریز از کادر درمانی بیمارستان آیت الله طالقانی راه آهن تجلیل به عمل آورد.

به گزارش شهریار، مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز صبح امروز با حضور در مرکز آموزشی درمانی طالقانی تبریز با پرستاران این بیمارستان دیدار و از تلاش های آنان قدردانی کرد.

در این ویژه‌نامه، احسان آذریان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت‌ و درمان به ویژه پرستاران تقدیر و تشکر  کرد.

 وی افزود: اوج تلاش و مجاهدت پرستاران را در دوران شیوع ویروس کرونا دیدیم، به‌رغم تمام خطراتی که آنان را تهدید می‌کرد بدون هیچ گونه محدودیتی خود را وقف خدمت به بیماران کردند و برای درمان بیماران سنگ تمام گذاشتند.

گفتنی است، در این دیدار مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز با اهدای شاخه گل از پرستاران مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی تقدیر و قدردانی کرد.