امکانات مجموعه ورزشی مهرآیین
امکانات مجموعه ورزشی مهرآیین

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، زاکانی در حاشیه برگزاری آیین بهره برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی ورزشی در سی و سومین رویداد امید و افتخار در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره امکانات مجموعه ورزشی شهید مهرآیین که امروز با حضور مسئولین در منطقه ۷ افتتاح شد، گفت: این مجموعه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، زاکانی در حاشیه برگزاری آیین بهره برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی ورزشی در سی و سومین رویداد امید و افتخار در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره امکانات مجموعه ورزشی شهید مهرآیین که امروز با حضور مسئولین در منطقه ۷ افتتاح شد، گفت: این مجموعه دارای بسته ای از امکانات ورزشی مختلف است که مهمترین آن دو سازه مسقف و یک سازه شیشه ای برای ورزش اسکواش است. علاوه بر این، مجموعه ورزشی شهید مهرآیین دارای سالنی برای فعالیت جانبازان در رشته های بسکتبال و والیبال نشسته می‌باشد.

زاکانی در پاسخ به سوالی دیگر پیرامون بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری در شورای شهر و عدم برگزاری جلسه امروز شورا گفت: به دلیل اختلاف نظری که در زمان‌بندی تحویل لایحه بودجه در شورا پیش آمده، جلسه امروز تشکیل نشد و انشالله به زودی با تشکیل جلسه این مساله حل خواهد شد .

وی در ادامه افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری بهمن ماه تحویل اعضای شورای ششم شده است و اکنون نیز در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است. ما منتظر پاسخ نهایی اعضای شورا در رابطه با بودجه هستیم .

انتهای پیام/