جمع آوری روزانه بیش از ۵ تن زباله تر و خشک در پایانه مرزی خسروی/ منتظر بازگشت کامل زوار به کشور هستیم
جمع آوری روزانه بیش از ۵ تن زباله تر و خشک در پایانه مرزی خسروی/ منتظر بازگشت کامل زوار به کشور هستیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علی رباطی در این باره خاطرنشان کرد: با کم شدن سیل جمعیت در روزهای بعد از اربعین حجم زباله‌های جمع آوری شده نیز رو به کم شدن کرد و در دو شب پایانی ۸ تن زباله تر و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علی رباطی در این باره خاطرنشان کرد: با کم شدن سیل جمعیت در روزهای بعد از اربعین حجم زباله‌های جمع آوری شده نیز رو به کم شدن کرد و در دو شب پایانی ۸ تن زباله تر و خشک جمع آوری و دپو شد.

وی افزود: طبق تاکیدات شهردار محترم منطقه ۲۲ تا بازگشت آخرین نفرات زایرین از کشور عراق در پایانه مرزی خسروی مستقر خواهیم بود و پس از خدمات رسانی کامل در این نقطه مرزی و اتمام عملیات خدمان‌رسانی در حوزه خدمات شهری به تهران باز خواهیم گشت.
 
رباطی اضافه کرد: عملیات رفت و روب و نظافت، شستشوی مسیر و جمع آوری زباله توسط جهادگران پرتلاش این‌ منطقه تا شعاع ۴ کیلومتری در خاک عراق و ۳ کیلومتری در پایانه مرزی خسروی انجام شد.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر اکثر زایرین منطقه را ترک کرده و امروز نیز کار خدمات‌رسانی ما در این پایانه به اتمام می رسد و اگر خدا توفیق دهد سال آینده نیز خدمتگزار زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهیم بود.

انتهای پیام//