ساماندهی افراد بی‌خانمان در سرمای شدید زمستان در منطقه ۴
ساماندهی افراد بی‌خانمان در سرمای شدید زمستان در منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به افراد آسیب دیده و بی خانمان از قبیل کارتن خوابها ،  بی خانمان ها ،کودکان کار ، معتادین، در راه ماندگان  و… پیشگیری از حوادث احتمالی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به افراد آسیب دیده و بی خانمان از قبیل کارتن خوابها ،  بی خانمان ها ،کودکان کار ، معتادین، در راه ماندگان  و… پیشگیری از حوادث احتمالی برای ایشان در همه فصول به ویژه فصل سرما از وظایف مهم مدیریت شهری به شمار می رود.
او گفت: در این عملیات با اجرای “طرح حامی شهر” در شب های سرد زمستانی افراد بی خانمان به گرمخانه های دائمی منطقه انتقال داده می شوند تا در امنیت کامل شب را به صبح برسانند.
کمالی زاده افزود: در ادامه این طرح یک دستگاه اتوبوس نیز درچهارراه استقلال برای اسکان افراد فاقد سرپناه مستقر شده است که با امکانات گرمایشی شبی راحت را برای افراد فاقد مسکن مهیا کند.
شهردار منطقه۴ اضافه کرد: در راستای ابلاغیه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی علاوه بر سرکشی‌های مداوم در محلات، طرح حامی شهر هرشب  از ساعت ۲۱ شب تا ۵ صبح با استفاده از یک دستگاه خودروی ون، اتوبوس های سیار و حضور مدد کاران اجتماعی، خدمت رسانی در این راستا را انجام می دهند.
کمالی زاده تاکید کرد: در این اقدام پس از جمع آوری معتادان و غربالگری این افراد به مراکز بازپروری معرفی شده و تحت درمان قرار می گیرند.
شهردار منطقه ۴  از شهروندان خواست چنانچه افراد کارتن خواب و سرگردان در معابر و اماکن عمومی را مشاهده کردند، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع داده تا گروه های مربوطه فورا به محل اعزام و نسبت به مساعدت و انتقال آنها اقدام نمایند.

انتهای پیام