مدیریت شهری برای مناسب سازی شهری با هدف بهره مندی همه اقشار جامعه اهتمام جدی دارد
مدیریت شهری برای مناسب سازی شهری با هدف بهره مندی همه اقشار جامعه اهتمام جدی دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر استمرار تلاش مجموعه شورا و شهرداری برای مناسب سازی محیط شهری برای همه اقشار اجتماعی تاکید کرد. حجت الاسلام والمسلین رسول برگی، در ویژه برنامه “چشم دل” که همزمان با روز جهانی عصای سفید به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر استمرار تلاش مجموعه شورا و شهرداری برای مناسب سازی محیط شهری برای همه اقشار اجتماعی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلین رسول برگی، در ویژه برنامه “چشم دل” که همزمان با روز جهانی عصای سفید به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ، با اشاره به دغدغه های شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص توجه به همه اقشار اجتماعی اظهار داشت: بیست و سوم مهرماه، فرصتی برای توجه هرچه بیشتر به مطالبات و نیازهای شهروندی همه افراد در این حوزه است و ما لازم می دانیم که تمرکز بر فعالیت های این حوزه را بیش از پیش توسعه و گسترش دهیم.

وی با تمجید از برگزاری این رویداد و همراهی با اقشار دارای معلولیت شهروندان به ویژه نابینایان محترم، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تبریز یکی از وظایف خود را استاندارد سازی و مناسب سازی محیط شهری برای همه اقشار اجتماعی می داند و برای این رویکرد، برنامه ریزی های خود را سامان داده است.

گفتنی است، ویژه برنامه “چشم دل”، که با حضور دارندگان عصای سفید، مدیران حوزه اجتماعی تبریز و فعالان حوزه اجتماعی در محل فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شده بود ، به فرصتی برای پاسداشت و ارج نهادن به این روز و چهره های موفق این روز تبدیل شد.