الزام شهرداری تهران به ارتقاء ایمنی معابر و عرصه های عمومی
الزام شهرداری تهران به ارتقاء ایمنی معابر و عرصه های عمومی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت الزام شهرداری تهران به ارتقاء ایمنی معابر و عرصه های عمومی با بیان اینکه ۲۱ درصد علل سوانح و تصادفات در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت الزام شهرداری تهران به ارتقاء ایمنی معابر و عرصه های عمومی با بیان اینکه ۲۱ درصد علل سوانح و تصادفات در معابر به دلیل عدم رعایت ایمنی و عدم نصب علائم هشدار دهنده در معابر است، اظهار کرد: متولی خاصی برای نظارت به این حوزه و عملیات عمرانی در معابر وجود ندارد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ پرونده حقوقی به دادگاه ارسال شده و ۶۵ درصد از پرونده های تشکیل شده با موضوع شکایت شهروندان از شهرداری به دلیل عدم رعایت مقررات در حین اجرای عملیات عمرانی در معابر بوده است.

بابایی با بیان اینکه بهای خدمات اقدامات کارگاهی نیاز به فراهم کردن مقدمات کار در شهرداری دارد، تصریح کرد: این بها می تواند در تحقق درآمد پایدار نیز مؤثر باشد. طبق این طرح می خواهیم شهرداری ملزم به انجام اقدامات لازم شود.

سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا با بیان اینکه محل خط کشی عبور عابران پیاده با مشکل روبه رو است، یادآور شد: جایی که می دانیم عابر در حال عبور است، باید همزمان با خط کشی، آسفالت نیز ترمیم شود.

انتهای پیام/