«اصفهان من» بستری جدید برای گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم
«اصفهان من» بستری جدید برای گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه هشتم آبان‌_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: یکی از اهداف و مسئولیت‌هایی که در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پیگیری می‌کنیم، ایجاد تعامل دوسویه بین شهروندان و مدیران شهری به‌ویژه شخص شهردار اصفهان است. وی ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه هشتم آبان‌_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: یکی از اهداف و مسئولیت‌هایی که در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پیگیری می‌کنیم، ایجاد تعامل دوسویه بین شهروندان و مدیران شهری به‌ویژه شخص شهردار اصفهان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای این موضوع تدارک دیده شده است؛ به‌طور مثال روزهای دوشنبه ملاقات‌های عمومی شهردار اصفهان در شهرداری به‌صورت رودررو با شهروندان، برنامه رادیویی «صدای شهر» که روزهای چهارشنبه یک هفته در میان در خدمت شهردار هستیم و به‌صورت مستقیم سوالات مردم را پاسخ می‌دهیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: ملاقات‌های مردمی روزهای سه‌شنبه یک هفته در میان در مساجد مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در قالب «مردم سلام» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های جدید ارتباطی شهرداری با شهروندان، حضور در قاب رسانه ملی و سیمای اصفهان است، گفت: در ویژه برنامه «اصفهان من» بستری به‌وجود آمده است که به‌صورت متفاوت در خدمت شهروندان باشیم.

معرک‌نژاد اضافه کرد: قسمت‌های مختلف برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتوانیم روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه مهمان نگاه‌های مردم اصفهان باشیم.

وی با بیان اینکه در این برنامه روزهای یکشنبه شهردار به‌صورت ثابت با مردم صحبت و یک موضوع و مسئله شهری را مطرح می‌کنند، گفت: محوریت مسائل با توجه به دغدغه مردم در حوزه محیط زیست، آب و هوای شهر و خدمات شهری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در قالب پیامک برای شهردار اصفهان ارسال کنند تا شهردار در این برنامه پاسخ دهد؛ تلاش می‌شود در همین برنامه از معاونان و مدیران ارشد شهری دعوت شود که پاسخگوی دغدغه‌های مردم باشند.

معرک‌نژاد اظهار کرد: روز سه‌شنبه در یک فضای متفاوت اعضای شورای اسلامی شهر به‌عنوان نمایندگان مردم مطالبه‌گر مدیریت شهری هستند و اقدامات و فعالیت‌های شهرداری را در موضوع مشخص شده ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بستری ایجاد شده که طبقات نخبه‌های شهری نیز بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را در یک بخش مجزا منتقل کنند، افزود: روایت اصلی این برنامه بر اساس گفتمان «شهر زندگی» شکل می‌گیرد و تلاش شده است بتوان نگاه متفاوت این گفتمان و نگاه لایه‌ای و چهارلایه‌ای که قرار است برای حل مسائل روی میز شهرداری اصفهان اجرا شود را با مردم به اشتراک بگذاریم.