نگاهی کوتاه بر مصوبات یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز
نگاهی کوتاه بر مصوبات یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورا با طرح الزام شهرداری تبریز برای ارائه ساز وکار تعلق مساکن تولیدی در شهرک جوانان به شهروندان مناطق پرخطر حاشیه نشین شمال شهر موافقت کردند. به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورا با طرح الزام شهرداری تبریز برای ارائه ساز وکار تعلق مساکن تولیدی در شهرک جوانان به شهروندان مناطق پرخطر حاشیه نشین شمال شهر موافقت کردند.

به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در نخستین جلسه امسال شورا در یکی از دستور جلسات خود به بررسی نامه فرماندار تبریز در خصوص یکی از مصوبات شورا در ارتباط با بودجه شهرداری پرداختند.

استفاده از خدمات مشاوره‌ای با رعایت مقررات سازمانی، تفکیک بودجه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، توثیق وثیقه از اموال شهرداری در قبال کارکنان مخالف قوانین آمره، حذف عنوان تخفیفات عوارض و استفاده از کاهش مبنای محاسبه از جمله موارد اعلام شده از سوی فرمانداری بود که در نهایت موارد اصلاح و مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه خود به بررسی طرح الزام شهرداری در خصوص ارائه ساز و کارهای تعلق مساکن تولید شده در شهرک جوانان به شهروندان مناطق پرخطر حاشیه نشین شمال شهر پرداختند. در نهایت طرح اعضای شورای اسلامی شهر مبنی الزام شهرداری تبریز برای ارائه ساز وکار تعلق مساکن تولیدی در شهرک جوانان با احتساب نظرات کمیسیون‌های برزنامه بودجه و عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری به تصویب شورا  رسید.

بررسی طرح اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص تشکیل هیات نظارت بر رفتار اعضای شورا یکی دیگر از دستور جلسات امروز شورا بود، این طرح مشتمل بر ۹ ماده مورد تصویب کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورا قرار گرفته بود که پس از تبادل نظر توسط اعضای شورای اسلامی شهر در نهایت مورد موافقت اکثریت شورا قرار نگرفت.

تصمیم گیری در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون های شورا در ساختمان جدید شورا یکی دیگر از دستور جلسات امروز بود که با توجه به وجود سه سالن مجزا برای جلسات، اعضای شورای اسلامی شهر با برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی در ساختمان جدید شورا موافقت کردند.