اجرای 43 هزار متر طول خط‌کشی محوری در معابر منطقه 17
اجرای 43 هزار متر طول خط‌کشی محوری در معابر منطقه 17

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار این منطقه در خصوص برخی از اقدامات انجام شده معاونت حمل و نقل و ترافیک طی 6 ماه اخیر، گفت: در راستای ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، رانندگی بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و روانسازی عبور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار این منطقه در خصوص برخی از اقدامات انجام شده معاونت حمل و نقل و ترافیک طی 6 ماه اخیر، گفت: در راستای ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، رانندگی بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و روانسازی عبور و مرور، این معاونت طی 6 ماه اخیر اقدام به خط کشی معابر سطح نواحی سه گانه منطقه کرده است.

وی افزود: به همین منظور طی مدت یاد شده، 43 هزار متر طول خط کشی محوری در سطح معابر منطقه اجرا شده است.

سیفی تصریح کرد: علاوه بر آن با هدف افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد خودروها و عابرین پیاده، همچنین لزوم مناسب سازی، آرام سازی و ارتقاء سطح کیفیت رانندگی و ایمنی شهروندان، 420 عدد خط کشی بلوک عابر پیاده در سطح منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: با توجه به لزوم ایمنی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، در 51 ایستگاه اتوبوس و 3 ایستگاه تاکسی عملیات خط کشی انجاام گرفته است. همچنین جهت ارتقاء سطح ایمنی خودروها و عابرین پیاده، 8 عدد خط کشی سرعتکاه آسفالتی و 84 خط کشی نوشتاری در سطح منطقه طی مدت ذکر شده، انجام شده است.

وی گفت: حیاط 24 مدرسه سطح منطقه پس از اجرای آسفالت، خط کشی های لازم اجرا شده است. برای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، 144 متر نیوجرسی رنگ آمیزی شده است. علاوه بر آن جهت راهنمایی رانندگان و ضریب ایمنی 420 عدد انواع تابلو تهیه و در نواحی 3 گانه و بزرگراه های سطح منطقه نصب شده است؛ همچنین 110 عدد پایه تابلو 3 متری و 170 عدد پایه پروفیل یک متری در سطح منطقه نصب شده است.

سیفی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای کاهش تصادفات، تصریح کرد: به همین منظور، 320 عدد استوانه ایمنی، 100 جفت سرعتگیر لاستیکی، 25 عدد بشکه ترافیکی، 100 عدد گاردریل، 120 عدد شبرنگ جهت نصب روی گاردریل، 20 عدد اسپیسر در سطح منطقه تهیه و نصب شده است.

شهردار منطقه 17 خاطرنشان کرد: 2 هزار مورد مرمت تابلو، پایه تابلو و تجهیزات ترافیکی در نواحی سه گانه و بزرگراه های شهید چراغی و شهید نواب انجام شده است.

گفتنی است؛ این اقدامات به صورت مستمر در سطح نواحی سه گانه منطقه انجام می شود و بعد از هر حادثه و اتفاقی که منجربه خرابی یا از بین رفتن موارد یاد شده می شود، بلافاصله عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدامات لازم را انجام می دهند.

انتهای پیام/