بررسی وضعیت پیام‌های ۱۳۷ پلاس در نواحی ۶گانه منطقه۶
بررسی وضعیت پیام‌های ۱۳۷ پلاس در نواحی ۶گانه منطقه۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مرتضی جعفری رییس سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه گفت: جهت ایجاد کانال ارتباطی مابین شهرداری و شهروندان و رسیدگی به درخواست های آنان سامانه۱۳۷ پلاس پیام های شهروندان را ثبت می کند. این مسئول شهری گفت: این جلسات به منظور شناسایی نقاط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مرتضی جعفری رییس سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه گفت: جهت ایجاد کانال ارتباطی مابین شهرداری و شهروندان و رسیدگی به درخواست های آنان سامانه۱۳۷ پلاس پیام های شهروندان را ثبت می کند.

این مسئول شهری گفت: این جلسات به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت نواحی و بهبود عملکرد ادارات بر اساس سه اصل سرعت، دقت و صحت میباشد که  تا حد بسیار چشمگیری بتوانیم  در ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، موفق عمل کنیم.

در جلسات مذکور مدیران شهری در رابطه با مشکلات موجود در نحوه پاسخگویی به پیامهای ۱۳۷ پلاس به بحث و تبادل نظرمی پردازند تا به نقطه نظرات مشترکی در جهت مرتفع ساختن معضلات شهری  و بهبود پاسخگویی به درخواست های شهروندان بپردازند.

جعفری در پایان عنوان کرد: امیدواریم با ادامه این جلسات دوره ای و بازدیدهای میدانی و  نظارت دقیق بر عملکرد ادارات بتوانیم بیش از پیش افزایش رضایت شهروندان را جلب کنیم.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به هدف گذاری شهردار منطقه مبنی بر ارتقای کمی و کیفی رسیدگی به پیام ها این نشست ها، به منظور بررسی و شناسایی نقاط ضعف در نگهداشت شهر و تسریع و بهبود روند پاسخگویی به پیامهای(+۱۳۷) و افزایش رضایت شهروندی ،با حضور شهرداران، مدیران خدمات شهری و فضای سبز نواحی برگزار شد.

انتهای پیام /