اجرای حکم تخریب واحدهای غیرمجاز کوی صنایع کارگاهی “شهید مدنی”
اجرای حکم تخریب واحدهای غیرمجاز کوی صنایع کارگاهی “شهید مدنی”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای حکم تخریب واحدهای غیرمجاز کوی صنایع کارگاهی “شهید مدنی” خبر داد. به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای حکم تخریب برای ساخت و ساز  غیر مجاز در کوی شهید مدنی خبر داد و افزود: طبق آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای حکم تخریب واحدهای غیرمجاز کوی صنایع کارگاهی “شهید مدنی” خبر داد.

به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای حکم تخریب برای ساخت و ساز  غیر مجاز در کوی شهید مدنی خبر داد و افزود: طبق آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توجه ویژه‌ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد، برخورد قاطع و حداکثری با تخلفات ساختمانی و افرادی که در انجام وظایف اجرایی و نظارتی خود قصور داشته‌اند، ضروری است. 

آدی بیگ با تاکید بر اینکه شهروندان محترم پیش از انجام هرگونه معامله زمین ضروریست از شهرداری استعلام کرده و از انجام هر گونه معامله تائید نشده خودداری کنند، افزود: نیروهای شهرداری منطقه ۷ با حضور عوامل نیروی انتظامی ساخت و سازهای غیر مجاز را تخریب کرده و به حالت اولیه باز گرداندند. 

وی ادامه داد: از شهروندان منطقه درخواست می‌شود برای جلوگیری از مشکلات ناشی از ساخت و ساز غیر مجاز، پیش از هرگونه عملیات احداث و ساخت بنا مراحل قانونی لازم را طی کرده و با اخذ مجوز از شهرداری اقدام کنند. 
 
شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه مشکلات شهری بایستی قبل از مراجعه مردمی احصاء و تدابیر و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت گیرد، بیان کرد: واحدهای خدمات شهری بایستی رفع مشکلات و دغدغه‌های مردمی را در اولویت کاری خود قرار داده و خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خدمات شهری قرار دهند. 

آدی بیگ با تاکید بر اهمیت دیدگاه ها و نظرات مردمی، ادامه داد: آنچه مهم است ارتباط حسنه با مردم است چرا که دوستی با مردم در جهت رفع مشکلات مردمی  و رفع‌ گره‌های شهری است که اهمیت دارد.

شهردار منطقه 7 تبریز متذکر شد: شهرداران ناحیه بایستی از آگاهی کافی به نوع کاربری های شهری تبریز برخوردار شوند و به طور مداوم به احصاء مشکلات و ارائه گزارش از سطح ناحیه پرداخته و اقدام با بازدیدهای میدانی کنند. 

وی ادامه داد: ارائه گزارش از ساخت و سازها،  داشتن اشرافیت کامل به این موضوع در نواحی از دیگر وظایف خدمات شهری است که قصور در آن منجر به مشکلات بصری و مالی خواهد شد.

آدی بیگ با اشاره بر اینکه ما هیچ تعارفی با همکاران نداریم و آنچه که مهم است، همدلی در راستای رفع مشکلات مردم است، افزود: برای یک کار منسجم و واحد باید آخرین روز از هر هفته کاری، گزارش هفتگی به صورت مستند و مصور توسط مدیران و معاونین ارائه شود و همچنین این گزارش‌ها به معاونت خدمات شهری کلانشهر تبریز نیز ارسال شود. 

وی گفت: ما وظیفه داریم تا در همه حال پاسخگوی مردم باشیم که البته لازمه این کار بازدید های روزانه مدیران، معاونین و ناظرین مربوطه می باشد، آن هم به صورت کوچه به کوچه و محله به محله. مشکلات شهری باید قبل از مراجعه مردمی احصاء و تدابیر و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت گیرد و در مواقعی که ما از برخی مشکلات غافل می شویم نیز حداقل در اسرع وقت مطالبات مردمی را حل و فصل کنیم.

شهردار منطقه 7 تبریز دیگر موارد مهم در امر خدمات شهری را مورد اشاره قرار داد و گفت: اکیپ های لکه‌گیری جهت رفع مشکلات اساسی خیابان‌های فرعی و اصلی باید همیشه در منطقه بازدید میدانی داشته و با دیدن هر مشکلی سریع اقدام کند. 

وی در تشریح برنامه‌های اصلی منطقه به کف‌سازی تمامی پیاده‌روهای مسیر اصلی، در سطح حوزه منطقه 7، بهبود فضای سبز منطقه با بازدیدهای مکرر از سطح منطقه توسط کارشناسان و مدیریت گزارش مشکلات موجود در حوزه فضای سبز منطقه و ارسال این عملکرد به صورت هفتگی به سازمان ها و معاونت های شهرداری کلانشهر تبریز اشاره کرد و این موارد را نیز جزو اولویت‌های شهرداری منطقه 7 برشمرد. 

آدی بیگ در ادامه به یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی مردم یعنی سگ‌های ولگرد اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش زیاد همکاران در این خصوص، باز هم جای کار وجود دارد و باید برای حفظ آرامش روانی مردم از روش‌های مناسب برای جمع‌آوری این سگ‌ها استفاده کنیم. 

وی در پایان پاکدستی و صداقت در کار را سرلوحه اقدامات خدمات شهری برشمرد و ادامه داد: در اقدامات شهری مخصوصا تخلفات ساختمانی نباید هیچ گونه سستی در کار وجود داشته و مماشاتی شود چراکه هرگونه مماشات قابل گذشت نیست و حق‌الناس و حق الله است از طرف دیگر برای ما حیثیت شهر از اهمیت بالایی برخوردار است که هیچ موقع این حیثیت و آبرو را فدای خطای یک فرد نخواهیم کرد و در این موضوع با کسی هم شوخی نداریم.