دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «نارونی» و «میرزا محمدی»//پیش نویس
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «نارونی» و «میرزا محمدی»//پیش نویس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز به همراه 2 تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان والامقام «محمد حسین نارونی» و «غلامحسین میرزا محمدی قندیلو» دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار؛ یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز به همراه 2 تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان والامقام «محمد حسین نارونی» و «غلامحسین میرزا محمدی قندیلو» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار؛ یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «محمد حسین نارونی» و «غلامحسین میرزا محمدی  قندیلو» دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه تاکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

هوشیار افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا فرصتی برای زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که در شرایط سخت جان خود را تسلیم اسلام و میهن عزیزمان کردند و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای شرعی و ملی است.

یعقوب هوشیار همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی خواند و گفت: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده  شهدای والامقام و جانبازان سرافراز حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.  

شهردار تبریز ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطعا مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم. 

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح هایی جداگانه از خانواده شهیدان والامقام «محمد حسین نارونی» و «غلامحسین میرزا محمدی  قندیلو» قدردانی کرد.

شهید والامقام محمد حسین نارونی، متولد نوزدهم دی سال ۱۳۶۴ در تبریز در تاریخ پانزدهم شهریور سال ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و شهید والامقام غلامحسین میرزامحمدی قندیلو متولد یکم فروردین سال ۱۳۳۷ در تاریخ چهارم دی ۱۳۶۵ در منطقه غرب، عملیات نصر ۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در گلزار شهدای پیر اسکو آرام گرفت.