اجرای طرح باندینگ ۱۱۰۰ اصله درخت در منطقه ۲
اجرای طرح باندینگ ۱۱۰۰ اصله درخت در منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، سید سلمان سوری گفت: به منظور کنترل آفات گیاهی عملیات باندینگ یکهزار و ۱۰۰ اصله  درخت نارون، صنوبر، چنار و.. انجام شد که در مدیریت تلفیقی آفات در فضای سبز شهری جمعیت آفات را با استفاده از اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، سید سلمان سوری گفت: به منظور کنترل آفات گیاهی عملیات باندینگ یکهزار و ۱۰۰ اصله  درخت نارون، صنوبر، چنار و.. انجام شد که در مدیریت تلفیقی آفات در فضای سبز شهری جمعیت آفات را با استفاده از اقدامات مختلف زراعی، فیزیکی، مکانیکی، اکولوژیکی، بیولوژیکی و شیمیایی در سطح زیر آستانه خسارت زایی کنترل می‌کند.

سوری با اشاره به جزییات این عملیات افزود: رنگ سفید بر روی تنه درختان، ترکیبی از آفت کش‌ها و رنگ است که برای کنترل آفات گیاهی و رنگ به کار برده شده جهت آگاهی رسانی و جلوگیری از لمس تنه درختان آغشته به آفت کش‌ها توسط شهروندان است.

شهردار ناحیه۲ منطقه ۲ عنوان کرد: این عملیات با نظارت کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز اجرا  و تاثیر مناسبی در کاهش آفات نباتی این درختان  دارد.  این اقدام در بزرگراه های  جلال آل احمد، شیخ فضل آلله نوری، ،رفیوژ خیابان ستارخان و دیگر معابر اصلی ناحیه اجرا شد.

انتهای پیام/