کاهش بار ترافیکی جنوب غرب تبریز با دو بانده کردن خیابان معراج
کاهش بار ترافیکی جنوب غرب تبریز با دو بانده کردن خیابان معراج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه دو بانده کردن خیابان معراج وادی رحمت خبرداد و گفت: این پروژه با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال با هدف کاهش بار ترافیکی معابر جنوب غرب تبریز اجرا می شود. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در چهل و دومین قرار خدمت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه دو بانده کردن خیابان معراج وادی رحمت خبرداد و گفت: این پروژه با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال با هدف کاهش بار ترافیکی معابر جنوب غرب تبریز اجرا می شود.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در چهل و دومین قرار خدمت شهرداری که در منطقه ۷ برگزار شد، اظهار کرد: اجرای این پروژه به عنوان راه حلی برای کنترل میزان ترافیک و روان سازی تردد عمومی شهروندان معابر منطقه ۷ و بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی کارشناسان حوزه های مختلف ترافیکی و شهرسازی و در راستای بهسازی معابر و کاهش بار ترافیکی انجام می گیرد.

وی با اشاره به اعتبار اولیه ۵ میلیارد تومانی این پروژه ترافیکی افزود: تا به امروز اقدامات عمرانی ۸۰۰ متر از مسیر این خیابان به پایان رسیده است به طوری که برای کاستن از بار ترافیکی، عرض باند ۱۲ متر تعیین شده و در مجموع کل مسیر ۳ کیلومتر است.

شهردار تبریز با تاکید بر تسریع مسیرگشایی این خیابان و رفع موانع پیش روی پروژه تصریح کرد: اداره املاک مرکز در حداقل زمان به تملک های مربوط به این پروژه اقدام کند تا با بهره برداری از آن شاهد بهبود وضعیت ترافیک این معابر باشیم.

اجرای طرح ها و پروژه های مسیرگشایی و احداث خیابان های جدید در نقاط مختلف شهر و به خصوص نقاط کم برخوردار و حاشیه نشین طی سال های اخیر یکی از اصلی ترین برنامه های امسال شهرداری تبریز بوده است.