اجرای عملیات شن و نمک‌پاشی در معابر اصلی منطقه ۱۷
اجرای عملیات شن و نمک‌پاشی در معابر اصلی منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه، گفت:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از شب گذشته، عوامل خدمات شهری منطقه به صورت آماده باش کامل هستند. وی افزود: از زمان بارش برف، در نقاط اصلی منطقه که نیاز به نمک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه، گفت:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از شب گذشته، عوامل خدمات شهری منطقه به صورت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از زمان بارش برف، در نقاط اصلی منطقه که نیاز به نمک پاشی داشتند مثل رینگ ۹ دی، بزرگراه نواب، پل قلعه مرغی،پل پاسگاه نعمت آباد و خیابان های اصلی، این عملیات انجام شد تا از بروز هر گونه یخ زدگی و اختلال در تردد جلوگیری شود.

شنگی افزود: شهرداری منطقه طی هفته های گذشته، آمادگی کامل برای بارش ها در سطح منطقه ایجاد کرده بود که از جمله آنها استقرار ۱۵ ایستگاه برف روبی در معابر اصلی منطقه و دپوی کیسه های شن و نمک در این ایستگاه ها بوده است تا در صورت لزوم از آنها استفاده شود و شهروندان محترم دچار مشکل در تردد نشوند.

شهردار منطقه با اشاره به برف امروز در سطح منطقه تصریح کرد: علاوه بر شارژ مجدد کیسه های شن و نمک در ایستگاه های برف روبی منطقه، تعداد ۷ خودرو خاور، یک دستگاه نمک پاش، یک دستگاه بابکت ، یک دستگاه لودر ، پنج دستگاه پیکاپ و دو دستگاه وانت در نظر گرفته شده است.هم اکنون تعداد ۹۰ نفر کارگر مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به معین شدن برخی مناطق شهرداری جهت کمک و خدمت رسانی به مناطق پربارش شهر تهران جهت برف روبی، تصریح کرد: به همین منطور منطقه ۱۷ معین منطقه ۳ شده و یکسری امکانات مثل یک دستگاه نمک پاش و ماشین های تیغه دار به این منطقه ارسال شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این ها، از قبل و طبق سنوات گذشته انهار و کانال های سطح منطقه از وجود هر گونه رسوبات و آلودگی، لایروی و پاکسازی شدند.

شنگی تاکید کرد: عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری منطقه ۱۷ به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا از بروز هر گونه آب گرفتگی، آب ماندگی و یخ زدگی جلوگیری کنند.

 همچنین شهروندان محترم می توانند در صورت وجود هرگونه مشکلی در این زمینه با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا نیروهای خدوم شهرداری نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/