شهر تهران با شعار “چهل سال سرافرازی” به استقبال ایام الله دهه فجر می رود
شهر تهران با شعار “چهل سال سرافرازی” به استقبال ایام الله دهه فجر می رود

برزین ضرغامی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور حماسه انقلابی است که با آن ایران فصل بهاری را در زمستان آغاز کرد، گفت: شهر تهران با شعار “چهل سال سرافرازی” برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده شده است.   🔹 آرمانشهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی […]

برزین ضرغامی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور حماسه انقلابی است که با آن ایران فصل بهاری را در زمستان آغاز کرد، گفت: شهر تهران با شعار “چهل سال سرافرازی” برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده شده است.

 

🔹 آرمانشهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، ، مدیرعامل این سازمان شناخت و معرفی عوامل به وجود آورنده انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جدید با موضوعات فرهنگی در پیوند با انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، ترویج و گسترش باور عمیق با تکیه بر مبانی فرهنگ انقلاب اسلامی؛ منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در یافتن مسیر سعادت کشور، از اهداف فعالیت های سازمان زیباسازی در ایام الله دهه فجر است .

🔹 وی ادامه داد: رویکرد سازمان در این مناسبت پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، اهتمام نسبت به شناخت ظرفیت ها و قابلیت های جمهوری اسلامی و تاثیر آن در پیشرفت و آبادانی کشور و غنی سازی محتوای فضای تبلیغات محیطی در سطوح مختلف هویتی، زمینه ای و کارکردی با هدف مقابله با جنگ رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان شده است .

🔹 ضرغامی افزود: تبلیغات محیطی در این ایام با رویکرد افتخار به گذشته و امید به آینده، عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی، تصاویر نوستالژی برای شهروندان، امنیت و همچنین جملات و پیام های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و رهبر معظم انقلاب اکران می شود.

🔹 به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اجرای نورافشانی در ۱۲ میدان اصلی شهر و برج میلاد در شب ۲۲ بهمن به صورت همزمان، ویدئو مپینگ برج آزادی ترکیبی از نور و تصویر همراه با صدا و موسیقی به مناسبت دهه مبارک فجر و به مدت ۳ شب بعد از ایام فاطمیه(س) از برنامه های جشن نور این سازمان است .

🔹 ضرغامی با بیان اینکه “لاله” در فرهنگ انقلابی به عنوان نماد شهدا شناخته شده است، گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ عدد المان حجمی “لاله” به صورت یک چیدمان محیطی در حاشیه میدان شهدا اجرا می شود.

🔹 وی با اشاره به اجرای طرح «یک شهر، ۲۲ خاطره» در راستای نگهداری از اماکن ارزشمندی که به نحوی در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی نقش داشته اند ، تصریح کرد : علاوه بر تولید و پخش برنامه ی تلویزیونی ۱۰۰ دقیقه ای با محوریت معرفی ۴۰ مکان شاخص در شکل گیری این رخداد تاریخی، پلاک معرفی این اماکن از جمله منزل شهید مطهری، منزل مرحوم طالقانی، مدرسه علوی، موزه شهدای انقلاب اسلامی و ساختمان نیمه کاره ی تقاطع خیابان های آزادی و شادمان نصب می شود.

🔹 ضرغامی برپایی ۳ نمایشگاه عکس پیروزی انقلاب اسلامی با موضوعات رویدادها و وقایع رخ داده در جریان انقلاب اسلامی در محورهای اصلی شهر از جمله خیابان ولیعصر(عج) را از دیگر فعالیت های سازمان زیباسازی عنوان کرد و افزود: ۴۰ پوستر مشهور ایام پیروزی انقلاب اسلامی در فضای شهری از جمله حاشیه دانشگاه تهران به نمایش در می آید.

🔹 مدیر عامل سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تجلی بزرگترین رخداد وحدت آفرین از حضور و مشارکت مردمی در طول انقلاب اسلامی است، گفت :علاوه بر جانمایی و نصب طاق نصرت در طول مسیر راهپیمایی و جایگاه سخنرانی در میدان آزادی، تصاویر مربوط به راهپیمایی مردمی در ۴۰ سال گذشته در مسیر راهپیمایی اکران می شود.

🔹 ضرغامی با بیان اینکه اکران افتخارات و دستاوردهای شاخص ۴۰ ساله کشور در حوزه های مختلف و از طریق تبلیغات محیطی جلوه ای از اقتدار و مشروعیت نظام را در سطح جهان با تکیه بر مشارکت مردمی به نمایش می گذارد، افزود: در روز ۲۲ بهمن، پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد ملی و تصاویر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به منظور پاسداشت ارزش های اسلامی-ایرانی و گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در بین شهروندان توزیع می شود.

🔹 وی همچنین ادامه داد: برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بوستان طالقانی و پایه های ۳ پل سواره رو در سطح شهر تهران؛ اجرای طرح منتخب دیوارنگاری با استفاده از نشانه های نمادین مربوط به رویدادهای انقلاب اسلامی، به عنوان یک اثر گرافیکی بر روی ستون های یکی از پل های سطح شهر انجام می شود.

🔹 مدیر عامل سازمان زیباسازی در انتها گفت : علاوه بر فعالیت های بصری، ۱۵ ایستگاه نمایشگاهیِ فرهنگی در دو بخش گالری و آثار هنری با هدف جلب کودکان و نوجوانان از ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز در ورودی بوستان های پرتردد شهر برپا می شود.