دومین دوره طرح «من شهردارم» آغاز شد/ اتمام ۶۳۰ پروژه اولویت‌دار محلی در دور نخست
دومین دوره طرح «من شهردارم» آغاز شد/ اتمام ۶۳۰ پروژه اولویت‌دار محلی در دور نخست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در آیین آغاز دومین دوره «من شهردارم» با بیان اینکه امروز برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات شهرداری اضافه شد، اظهار کرد: در طرح من شهردارم یک به سمت مردمی سازی شهر حرکت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در آیین آغاز دومین دوره «من شهردارم» با بیان اینکه امروز برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات شهرداری اضافه شد، اظهار کرد: در طرح من شهردارم یک به سمت مردمی سازی شهر حرکت کردیم و میزان اهتمام مدیران نشان داد که به این طرح باور دارند و تا امروز ۶۳۰ پروژه از پروژه های طرح من شهردارم یک به اتمام رسیده و تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که هنوز آغاز نشدند، مورد بررسی قرار گرفتند، تصریح کرد: در این طرح باید مشارکت جدی صورت بگیرد؛ با همت جمعی مدیران در حوزه برنامه‌ریزی، فاوا، روابط عمومی و شورای شهر مقرر شد که طرح من شهردارم در دو فاز اجرایی شود.

باقری با تأکید بر اینکه در فاز اول جامعه نخبگانی در لوکیشن‌های موردنظرشان، پروژه‌ها را پیشنهاد خواهند داد، خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد کار تبلیغاتی در فاز اول انجام می شود و فاز اصلی آن با نظرسنجی مردم آغاز خواهد شد.

وی افزود: هدف ابتدایی برای تحقق این دوره ثبت یک میلیون مشارکت است و اهتمام مدیران می تواند این رقم را تضمین و عملیاتی کند؛ مؤلفه ها و نظام پاداش متناسب با این طرح پیش بینی شده است.

باقری با بیان اینکه این طرح یکی از ابرپروژه های مشارکتی در سطح شهر تهران است، یادآور شد: اگر همه کمک کنند دستاوردهای آن در سطح شهر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/