شست و شوی جداول و رفت و روب معابر منطقه۲۲ پس از بارش‌های اخیر
شست و شوی جداول و رفت و روب معابر منطقه۲۲ پس از بارش‌های اخیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ علیرضا علی بخشی اظهارکرد:  پس از بارش برف عملیات شستشوی معابر شهری منطقه به شکل ویژه در قالب طرح بهار جان ها به اجرا در آمده است. وی افزود: به دو روش عملیات شستشو  جداول و رفت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ علیرضا علی بخشی اظهارکرد:  پس از بارش برف عملیات شستشوی معابر شهری منطقه به شکل ویژه در قالب طرح بهار جان ها به اجرا در آمده است.

وی افزود: به دو روش عملیات شستشو  جداول و رفت و روب  معابر منطقه به اجرا در می آید.روش نخست به شکل مکانیزه و روش دوم از طریق نیروی انسانی رفت و روب و شستشوی حاشیه بزرگراه و معابر اصلی جداول و گاردریل ها در معابر اصلی و فرعی اجرا خواهد شد.

در این میان محسن زرین شهردار ناحیه ۵ این منطقه گفت: با هدف خدمات رسانی به شهروندان،نگهداشت مطلوب شهر، توسعه فضای سبز و در قالب اجرای طرح بهاران خدمت شهرداری این ناحیه اقدام به نظافت و رفت و روب و عملیات شستشو جارو بزرگراهی در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید خرازی نمود.

 وی ادامه داد:نیاز سنجی و بررسی های لازم به منظور  اجرای این طرح در بزرگراه های سطح ناحیه انجام و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها اجرا می شود.پاکسازی، بهسازی و کاشت گونه های مقاوم به خشکی، نورپردازی و ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری اجرای اقدامات عمرانی، نصب گاردریل و تجهیزات ترافیکی در طول طرح بهاران خدمت صورت می پذیرد که هدف اصلی آن ارتقاء رضایتمندی، بهبود کیفیت نگهداشت شهر، بهسازی زیرساخت‌های شهری و خدمت‌رسانی بهینه و بی وقفه به شهروندان است.

انتهای پیام