اجرای عملیات مقاوم سازی پل زیرگذر شهیدمنتظری
اجرای عملیات مقاوم سازی پل زیرگذر شهیدمنتظری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به منظور تامین سلامت عبوری شهروندان از معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲، مقاوم سازی پل زیرگذر شهید منتظری به اجرا درآمده است. به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ ایمنی شهروندان و تردد بدون حادثه وسایل نقلیه شهری، مقاوم سازی زیرگذر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به منظور تامین سلامت عبوری شهروندان از معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲، مقاوم سازی پل زیرگذر شهید منتظری به اجرا درآمده است.

به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ ایمنی شهروندان و تردد بدون حادثه وسایل نقلیه شهری، مقاوم سازی زیرگذر شهیدمنتظری توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۲ با اعلام اینکه برای این منظور چند فعالیت عمرانی برای مقاوم سازی زیرگذر به انجام می رسد، افزود: بتن ریزی شمع های زیرگذر شهیدمنتظری به انجام رسیده و سرشمع ها جهت کاشت آرماتور برای توسعه پی خاکبرداری شده است.

علی‌پور، مقاوم سازی پایه های پل زیرگذر شهیدمنتظری را با استفاده از ژاکت بتنی اعلام کرد و گفت: مرحله بعدی این عملیات اجرای کاور بتنی ستون ها و توسعه پی و اتمام مقاوم سازی پل زیرگذر شهیدمنتظری بر اساس برنامه زمانبندی، ۱۸ بهمن است.