توزیع بیش از ۸۵۰ تن آسفالت طی دو روز گذشته در معابر و خیابان های سطح منطقه ۱
توزیع بیش از ۸۵۰ تن آسفالت طی دو روز گذشته در معابر و خیابان های سطح منطقه ۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ از توزیع بیش از ۸۵۰ تن آسفالت طی دو روز گذشته در سطح حوزه استحفاظی منطقه خبر داد به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: این منطقه در تداوم اجرای طرح “نگهداشت شهری” و با توجه به تقاضای شهروندان اقدام به توزیع گسترده و اساسی آسفالت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ از توزیع بیش از ۸۵۰ تن آسفالت طی دو روز گذشته در سطح حوزه استحفاظی منطقه خبر داد

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: این منطقه در تداوم اجرای طرح “نگهداشت شهری” و با توجه به تقاضای شهروندان اقدام به توزیع گسترده و اساسی آسفالت در چند مسیر سطح منطقه کرده است.

بر این اساس، اکیپ های آسفالت منطقه طی دو روز گذشته، ۵۰۰ تن آسفالت را در خیابان گلکار مقابل مجتمع قضائی شهید بهشتی با  مشخصات طول ۴۹۰ متر، عرض ۱۰ متر، مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و ضخامت ۵ سانتی متر توزیع کردند.

این اکیپ ها همچنین مسیر شهید شفیع زاده تا تقاطع خیابان شهید رجائی را با توزیع ۲۹۰ تن آسفالت لایه بیندر (۰-۲۵) و کوچه هشتم در کوی زمرد آخر عباسی  را با توزیع ۷۵ تن آسفالت در مساحتی به میزان ۵۵۰ مترمربع ساماندهی کردند.

 اکیپ های منطقه طی دو روز گذشته بیش از ۸۵۰ تن آسفالت را بر اساس اولویت بندی و نیاز سنجی در سطح منطقه توزیع کردند و این عملیات همچنان در حال تداوم است.