آغاز احداث پارک محله‌ای در خیابان ابوذر آخماقیه با مساحت ۵ هزار مترمربع
آغاز احداث پارک محله‌ای در خیابان ابوذر آخماقیه با مساحت ۵ هزار مترمربع

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به لزوم افزایش فضاهای گردشگری در محدوده پرجمعیت خیابان ابوذر گفت: در راستای مطالبات مردمی و توسعه فضای سبز در جنوب غرب تبریز، عملیات احداث پارک محله ای در این منطقه آغاز شد. به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در حاشیه بازدید از اطراف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به لزوم افزایش فضاهای گردشگری در محدوده پرجمعیت خیابان ابوذر گفت: در راستای مطالبات مردمی و توسعه فضای سبز در جنوب غرب تبریز، عملیات احداث پارک محله ای در این منطقه آغاز شد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در حاشیه بازدید از اطراف کتابخانه شهید فاتح، اظهار کرد: رشد جمعیت و گستردگی بی‌رویه شهرها بی‌تردید نیاز شهروندان را جهت دسترسی به فضای سبز بیشتر کرده، به طوری که از مهمترین برنامه های شهرداری منطقه ۷ تبریز ایجاد و افزایش سرانه فضاهای سبز در قالب پارک های محله‌ای است.

وی با اشاره به اینکه توسعه‌ فضای سبز، شاخص مهم در مدیریت شهری است، افزود: پارک محله ای در مساحت ۵ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در پیرامون کتابخانه شهید فاتح در خیابان ابوذر در حال اجرا است که پیش بینی می شود طرف یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با ایجاد پارک های محله ای می توان زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده ها فراهم آورد.

وی با تاکید بر اهمیت چندگانه وجود پارک محله ای  در این خیابان اعم از ایجاد فضای تفریحی سالم برای منطقه، گفت: علاوه بر این، نبود پارک و خالی بودن آن مکان منجر به این شده تا محل تجمع نخاله شود و هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ بصری و فیزیکی محیطی زشت ایجاد کند و محلی برای سوء استفاده زمین خواران برای تصرف غیرقانونی شود از این‌رو با ساخت پارک محله ای از ایجاد چنین موضوعات جلوگیری  خواهد شد.