تماس ۸ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته پایانی دی/ شهروندان اتوبوس‌های دودزا را گزارش کنند
تماس ۸ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته پایانی دی/ شهروندان اتوبوس‌های دودزا را گزارش کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته پایانی دی ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی حدود ۸ هزار تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۵۳۰۹ مورد درخواست‌های اجرایی شهروندان و بیش از ۲۵۰۰ مورد نیز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته پایانی دی ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی حدود ۸ هزار تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۵۳۰۹ مورد درخواست‌های اجرایی شهروندان و بیش از ۲۵۰۰ مورد نیز مشاوره و اطلاع‌رسانی بود.

وی افزود: هفته گذشته گلایه‌هایی از سوی کسبه مناطق یک، ۵، ۳ و ۴ مبنی بر اینکه شست‌وشوی جداول موجب پاشیدن گل و لای به سمت مغازه‌ها می‌شود و نازیبایی به وجود می‌آورد، مطرح شد که موضوع به واحد خدمات شهری این مناطق اعلام و تذکر لازم به پیمانکاران مربوطه داده شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با قدردانی از مدیریت نت منطقه ۵ شهرداری برای رفع مشکل و راه‌اندازی سرویس بهداشتی پارک کوهستانی صفه، تصریح کرد: سنگ‌فرش خیابان برازنده در شهرک الهیه نیز توسط واحد عمران منطقه ۱۴ انجام شده است.

قاسمی ادامه داد: قراردادن فلاورباکس در ورودی پارکینگ زیرسطحی خیابان وحید گلایه برخی شهروندان را به همراه داشت که با هماهنگی انجام شده با منطقه ۵ شهرداری، قرار است حذف دائمی فلاورباکس ها انجام شود.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده تردد اتوبوس‌های دودزا در سطح شهر، موضوع را از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند و اطمینان داشته باشند که همکاران ما در مناطق پانزده‌گانه با جدیت این موارد را پیگیری می‌کنند.