به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته پایانی دی ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی حدود ۸ هزار تماس از سوی شهروندان این کلانشهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۵۳۰۹ مورد درخواستهای اجرایی شهروندان و بیش از ۲۵۰۰ مورد نیز […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته پایانی دی ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی حدود ۸ هزار تماس از سوی شهروندان این کلانشهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۵۳۰۹ مورد درخواستهای اجرایی شهروندان و بیش از ۲۵۰۰ مورد نیز مشاوره و اطلاعرسانی بود.
وی افزود: هفته گذشته گلایههایی از سوی کسبه مناطق یک، ۵، ۳ و ۴ مبنی بر اینکه شستوشوی جداول موجب پاشیدن گل و لای به سمت مغازهها میشود و نازیبایی به وجود میآورد، مطرح شد که موضوع به واحد خدمات شهری این مناطق اعلام و تذکر لازم به پیمانکاران مربوطه داده شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با قدردانی از مدیریت نت منطقه ۵ شهرداری برای رفع مشکل و راهاندازی سرویس بهداشتی پارک کوهستانی صفه، تصریح کرد: سنگفرش خیابان برازنده در شهرک الهیه نیز توسط واحد عمران منطقه ۱۴ انجام شده است.
قاسمی ادامه داد: قراردادن فلاورباکس در ورودی پارکینگ زیرسطحی خیابان وحید گلایه برخی شهروندان را به همراه داشت که با هماهنگی انجام شده با منطقه ۵ شهرداری، قرار است حذف دائمی فلاورباکس ها انجام شود.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده تردد اتوبوسهای دودزا در سطح شهر، موضوع را از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند و اطمینان داشته باشند که همکاران ما در مناطق پانزدهگانه با جدیت این موارد را پیگیری میکنند.