دانش آموزان به‌عنوان شهروند مسئول در کنار مدیریت یکپارچه شهری باشند
دانش آموزان به‌عنوان شهروند مسئول در کنار مدیریت یکپارچه شهری باشند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _شنبه یکم مهرماه_ در آئین «زنگ مهر» که در مدرسه پسرانه ام‌البنین محله دهنو نواخته شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آغاز مهر، کوچه‌ها و خیابان‌ها، رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کنند و شور و شوق دانش‌آموزان جلوه زیبایی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _شنبه یکم مهرماه_ در آئین «زنگ مهر» که در مدرسه پسرانه ام‌البنین محله دهنو نواخته شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آغاز مهر، کوچه‌ها و خیابان‌ها، رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کنند و شور و شوق دانش‌آموزان جلوه زیبایی به شهر می‌دهد؛ در واقع همانطور که فروردین‌ماه نوید شروع فصل جدید است، مهر ماه نیز نویدبخش فصل جدید دانش، آگاهی، شور و شعور است.

وی افزود: یکم مهرماه، روز مهرورزی، آغاز زیستن دوباره و آموزش است و دانش‌آموزان از هم‌اکنون آینده‌ساز ایران اسلامی و شهر اصفهان هستند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: انتظار داریم دانش‌آموزان در قبال شهر، محل سکونت و مدرسه خود احساس مسئولیت کنند و به‌عنوان شهروند مسئول برای ایجاد محله‌ای زیبا و آباد در کنار مدیریت یکپارچه شهری مشارکت داشته باشند.

دانش آموزان به‌عنوان شهروند مسئول در کنار مدیریت یکپارچه شهری باشند

وی با اشاره به اقدامات خدمات شهرداری منطقه دو برای آماده‌سازی بازگشایی مدارس، ادامه داد: بر خود می‌بالیم که خادم دانش‌آموزان در منطقه دو هستیم و امیدواریم اثرات این هماهنگی و همگرایی به روان‌تر شدن رفت‌وآمد دانش‌آموزان و ثمرات آن در رشد، توسعه و پیشرفت منطقه ظهور و بروز پیدا کند.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه امسال دو خودروی ون برای سهولت در رفت‌وآمد ساکنان و نیز دانش‌آموزان در محله دهنو راه‌اندازی شده است، گفت: اتفاقات خوبی برای محله دهنو در راستای توسعه و ارتقای کیفی صورت گرفته است که استمرار فعالیت‌ها برای احداث خیابان ولی‌عصر (عج) و توسعه و تملک پارک‌ها در این محله بخشی از این اقدامات است.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: محله دهنو یکی از محلات سرآمد و پیشتاز در دوران دفاع مقدس است که ۱۶۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.