اتمام عملیات لایروبی و بازسازی قنات سلیمانیه در منطقه۱۳
اتمام عملیات لایروبی و بازسازی قنات سلیمانیه در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: پروژه لایروبی و بازسازی قنات سلیمانیه  طی یک سال انجام و عملیات مذکور به اتمام رسیده است. به گفته وی؛ این طرح در راستای نگهداشت شهر و همچنین آمادگی در هنگام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: پروژه لایروبی و بازسازی قنات سلیمانیه  طی یک سال انجام و عملیات مذکور به اتمام رسیده است.

به گفته وی؛ این طرح در راستای نگهداشت شهر و همچنین آمادگی در هنگام حوادث غیر مترقبه توسط  اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ در خیابان چهارم کوچه ساعتچی اجرایی شد.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص ایمن سازی و رفع خطر حاشیه مسیل سرخه حصار و کانال حریم بان اظهار داشت:  با توجه به پایش های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱، نقاط پرخطر در حاشیه مسیلها و کانالها احصا و به منظور رفع خطر و جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی، با پیگیری انجام شده، قرارداد منعقد و ایمن سازی و رفع خطر حاشیه مسیل سرخه حصار و کانال حریم بان در سال جاری در حال اجراست.

انتهای پیام/