هدیه ویژه مدیریت شهری به کارگران شهرداری همزمان با روز جهانی کارگر
هدیه ویژه مدیریت شهری به کارگران شهرداری همزمان با روز جهانی کارگر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نمونه اولیه کارت‌ منزلت شهروندی صادر شده و در مرحله سنجش برای اجرا قرار دارد. یاسین بجانی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: کارت منزلت شهروندی  طرح پیشنهادی شورای اسلامی شهر در دوره ششم است که پس از تصویب آن در صحن علنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نمونه اولیه کارت‌ منزلت شهروندی صادر شده و در مرحله سنجش برای اجرا قرار دارد.

یاسین بجانی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: کارت منزلت شهروندی  طرح پیشنهادی شورای اسلامی شهر در دوره ششم است که پس از تصویب آن در صحن علنی به شهردار تبریز ابلاغ شده و هم اکنون در مرحله سنجش اولیه است.

وی با اشاره به وعده اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در ارائه کارت منزلت شهروندی و پیگیری مردم افزود: نیازمند پیگیری شهردار تبریز برای تسریع در صدور کارت منزلت شهروندی هستیم.

بجانی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این کارت خاطرنشان کرد: با استفاده از کارت منزلت شهروندی، خدماتی همچون مترو، اتوبوس های بی آر تی و برخی خدمات دیگر به شهروندان بالای ۶۵ سال و همچنین جانبازان و معلولان رایگان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد خود در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر یاد آور شد: با توجه به زحماتی که کارگران عزیز در بخش‌های مختلف شهرداری تبریز در ایام مختلف سال متحمل می‌شوند، در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر پیشنهاد پاداشی مناسب و درخور شان برای کارگران و واریز آن همزمان با روز جهانی کارگر را داده و پیگیر اجرای آن هستم.

بجانی با اشاره به پیشنهاد شهردار تبریز در خصوص تشکیل شرکت تعاونی مسکن کارگران نیز گفت: پیگیر پیشنهاد شهردار تبریز در تشکیل شرکت تعاونی مسکن کارگران شهرداری تبریز و همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه و تسهیلات مسکن کارگران هستیم.

وی در پایان سخنان خود تبدیل وضعیت و ساماندهی کارگران بخش‌های مختلف فضای سبز، تنظیف و خدمات را اقدام جدی و همت شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در دوره فعلی مدیریت شهری دانست.