طرح اجاره دوچرخه الکتریکی در ناتینگهام اجرا شد
طرح اجاره دوچرخه الکتریکی در ناتینگهام اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لایم (Lime) که ارائه‌دهنده خدمات دوچرخه و اسکوتر اشتراکی است، اعلام کرده است که ناوگانی از دوچرخه‌های الکترونیکی اجاره‌ای را در ناتینگهام بریتانیا راه‌اندازی کرده است و گزینه‌های حمل‌ونقل پایدار و مقرون‌به‌صرفه را برای ساکنان بریتانیا فراهم می‌کند. در هفته‌های آینده، طرح مشابهی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لایم (Lime) که ارائه‌دهنده خدمات دوچرخه و اسکوتر اشتراکی است، اعلام کرده است که ناوگانی از دوچرخه‌های الکترونیکی اجاره‌ای را در ناتینگهام بریتانیا راه‌اندازی کرده است و گزینه‌های حمل‌ونقل پایدار و مقرون‌به‌صرفه را برای ساکنان بریتانیا فراهم می‌کند. در هفته‌های آینده، طرح مشابهی نیز برای استفاده از دوچرخه‌های الکترونیکی در شهر داربی بریتانیا اجرا خواهد شد.

بر اساس طرح ارائه شده، شهروندان ناتینگهام می‌توانند دوچرخه‌های الکترونیکی مشترک را در مکان‌های مشخص شده شهر اجاره کنند و از مزایای دوچرخه‌سواری مانند هوای پاک‌تر و بهبود سلامت جسمی و روحی بهره‌مند شوند. رئیس شرکت Lime اعلام کرده است که گسترش خدمات دوچرخه الکترونیکی در ناتینگهام، گامی کلیدی برای ارائه ابزارهایی به شهرهای سراسر بریتانیا برای دور شدن از خودروهای شخصی و رسیدن به اهداف کربن صفر است. دوچرخه‌های الکترونیکی Lime به یکی از وسایل پرطرفدار در خیابان‌های شهر لندن تبدیل شده‌اند، به طوری که هر روز تعداد افرادی که از این وسیله حمل‌ونقل استفاده می‌کنند بیشتر می‎‌شود.

در حال حاضر، شهروندان ناتینگهام به آخرین مدل دوچرخه الکترونیکی دسترسی دارند که از طریق برنامه Lime برای اجاره کردن در دسترس هستند. کاربران باید این دوچرخه‌های الکترونیکی را در تعدادی از پارکینگ‌های تعیین شده در اطراف شهر پارک کنند. لازم است سازمان‌های مرتبط به همکاری مقامات شهری تضمین کنند که این پارکینگ‌ها محل مناسبی برای دوچرخه‌سواران و عابران پیاده است.

شرکت Lime برچسب‌های “Feel Good Parking” را روی سبد دوچرخه‌های خود در ناتینگهام قرار می‌دهد و به کاربران یادآوری می‌کند که همیشه در پارکینگ‌هایی که با علامت P در برنامه Lime مشخص شده‌اند، پارک کنند. همچنین، نوعی عضویت در این برنامه ارائه شده است که Lime Access نام دارد و کاربران می‌توانند از طریق آن از ۵۰ درصد تخفیف برای استفاده از دوچرخه‌های الکترونیکی بهره‌مند شوند.