بزرگترین مرکز ضایعاتی غیرمجاز کرج پاکسازی شد
بزرگترین مرکز ضایعاتی غیرمجاز کرج پاکسازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمدرضا خسروی از تخریب و پاکسازی بزرگترین مرکز ضایعاتی کرج خبر داد و گفت: روند شناسایی و تخریب مراکز غیرمجاز ضایعاتی در سطح شهر کرج ادامه خواهد داشت.   خسروی، با اشاره به اینکه مراکز ضایعاتی غیر مجاز در سطح کلانشهر کرج به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمدرضا خسروی از تخریب و پاکسازی بزرگترین مرکز ضایعاتی کرج خبر داد و گفت: روند شناسایی و تخریب مراکز غیرمجاز ضایعاتی در سطح شهر کرج ادامه خواهد داشت.  

خسروی، با اشاره به اینکه مراکز ضایعاتی غیر مجاز در سطح کلانشهر کرج به صورت جدی مورد پایش و رصد قرار گرفته است، گفت: برخورد با مراکز غیرمجاز به صورت جدی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت مراکز تفکیک زباله و ضایعات غیر مجاز مغایر با ضوابط و قوانین بهداشتی و زیست محیطی بوده و هست، یادآور شد: این مراکز آسیب‌های عدیده‌ای در حوزه بهداشت، سلامت و امنیت شهروندان را در پی دارد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اضافه کرد: پیش از این چندین مرکز ضایعاتی غیر مجاز با دستور دستگاه قضایی تخریب شده است و این روند همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

وی در ادامه به شناسایی بزرگترین مرکز ضایعاتی غیر مجاز در کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: این مرکز با دستور قضایی تخریب و پاکسازی شد.

خسروی یادآور شد: این مرکز پیش از این مورد نارضایتی شهروندان منطقه ناصربخت قرار داشت و پاکسازی آن یکی از مطالبات شهروندی تلقی می‌شود.

وی اظهار کرد: مراکز این چنین علاوه بر آلودگی محیطی-بهداشتی منجر به تجمع زباله گردها و اتباع غیرمجاز نیز می‌شوند، همچنین مشکلات عدیده دیگری نیز به دنبال دارد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکید بر اینکه این طرح در تمامی نقاط سطح شهر اجرا می‌شود، افزود: در این طرح انبارهای غیرمجاز و همچنین ضایعاتی‌های سطح شهر شناسایی و پلمب شده و با آنها برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

گفتنی است: این اقدام با همکاری منطقه ۶ شهرداری کرج و عوامل نیروی انتظامی و قضایی اجرایی شد.  

منتشر شده در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲