لزوم حل مسائل حقوقی نواحی واقع در حریم تهران با سایر شهرستان‌ها 
لزوم حل مسائل حقوقی نواحی واقع در حریم تهران با سایر شهرستان‌ها 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس‌احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز با حضور در منطقه ۱۸ از مراحل اجرایی فازهای ۱ و ۲ بزرگراه شهید بروجردی بازدید کرد و میزان پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد. در این بازدید که ناصر امانی عضور شورای اسلامی شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس‌احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز با حضور در منطقه ۱۸ از مراحل اجرایی فازهای ۱ و ۲ بزرگراه شهید بروجردی بازدید کرد و میزان پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که ناصر امانی عضور شورای اسلامی شهر تهران، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و  محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ نیز حضور داشتند مباحث مرتبط با امکان‌های ناشی از تداخل فضایی و عملکردی رودخانه کن و محدوده شن‌چاله‌ها با بزرگراه شهید بروجردی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این بازدید مسائل و نگرانی‌های ناشی از وقوع سیل در مواقع بحران با تاکید بر ضرورت پایدارسازی و مقاوم سازی محدوده بزرگراه شهید بروجردی مورد اشاره قرار گرفت.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با حضور در شهرک دانش واقع در ناحیه ۶ منطقه ۱۸ از بخش‌های مختلف این شهرک بازدید کرد. 

شمس‌احسان در بازدید از سرای محله شهرک دانش در جریان آخرین وضعیت اجتماعی، فرهنگی و عملکردی این شهرک قرار گرفت. 

وی در این بازدید گفت: برای حل مسائل حقوقی نواحی واقع در حریم تهران با سایر شهرستان‌ها ضرورت دارد اقدام جامع، کلی و همه جانبه صورت گیرد. 

انتهای پیام/