تداوم برگزاری دوره های آموزش شهروندی در فرهنگسراهای سطح شهر
تداوم برگزاری دوره های آموزش شهروندی در فرهنگسراهای سطح شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: با هدف ارتقای آگاهی و آمادگی شهروندان در برابر حوادث، دوره های آموزش عمومی مدیریت بحران در فرهنگسراهای مناطق ۴، ۷ و ۸ برگزار شد. به گزارش شهریار، مسعود حسن نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: با هدف ارتقای آگاهی و آمادگی شهروندان در برابر حوادث، دوره های آموزش عمومی مدیریت بحران در فرهنگسراهای مناطق ۴، ۷ و ۸ برگزار شد.

به گزارش شهریار، مسعود حسن نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی شهروندان عزیز در برابر حوادث و سوانح، دوره های آموزش عمومی مدیریت بحران در فرهنگسراهای مناطق ۴، ۷ و ۸ برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال شهروندان به ویژه بانوان از برگزاری این دوره ها، افزود: با توجه به اینکه برگزاری دوره های آموزشی موجب کارآمدی و افزایش توانمندی شهروندان می‌شود و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری این دوره ها در سایر مناطق شهر تبریز صورت گرفته است.

حسن نژاد در ادامه بیان کرد: در این دوره ها اقدامات لازم در قبل، حین و پس از وقوع بحران شامل مقاوم سازی اجرای غیرسازه ای، شناسایی نقاط امن، تهیه کیف لوازم ضروری، نحوه پناهگیری در حین حوادث و تخلیه اضطراری و ایمن و کمک های اولیه به فراگیران ارائه می شود.

مدیر بحران شهرداری تبریز تصریح کرد: این دوره ها در فرهنگسراهای شهرداری تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به این مکان ها از برنامه زمان بندی اطلاع یافته و ثبت نام کنند.