بررسی چالش های حوزه درآمدی و مالی شهرداری منطقه۸  
بررسی چالش های حوزه درآمدی و مالی شهرداری منطقه۸  

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، طی جلسه ای که معاون مالی اقتصادی شهرداری تبریز، با شهردار، معاون مالی اقتصادی و مسئولین درآمدی منطقه ۸ داشت، مسائل و چالش های حوزه های مالی، درآمدی شهرداری منطقه ۸ بررسی شد. به گزارش شهریار، طی این جلسه مشترک، مسائل و مشکلات حوزه های مالی و درآمدی منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

طی جلسه ای که معاون مالی اقتصادی شهرداری تبریز، با شهردار، معاون مالی اقتصادی و مسئولین درآمدی منطقه ۸ داشت، مسائل و چالش های حوزه های مالی، درآمدی شهرداری منطقه ۸ بررسی شد.

به گزارش شهریار، طی این جلسه مشترک، مسائل و مشکلات حوزه های مالی و درآمدی منطقه ۸ مطرح شده و اقدامات انجام گرفته در این حوزه ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفتند.

حسین منیری فر شهردار منطقه ۸،در این جلسه، تقویت حوزه مالی و درآمدی را از اولویت کاری خویش برشمرده و خواستار تلاش بیشتر مسئولین حوزه درآمدی جهت افزایش توان مالی منطقه شد.

 در ادامه این جلسه مظفر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری تبریز، ضمن تقدیر از تحولات انجام یافته شهرداری منطقه ۸ در حوزه های درآمدی و مالی و تلاش های واحد های مختلف درآمدی منطقه۸ در تحقق حداکثری بودجه، خواستار افزایش تلاش و تعامل بین بخشی در شهرداری منطقه ۸ برای افزایش بهره وری و تحقق درآمدی منطقه۸ شد.