آئین نامگذاری و پلاک‌کوبی خیابان شهدای منا برگزار شد
آئین نامگذاری و پلاک‌کوبی خیابان شهدای منا برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه در مراسم آئین نامگذاری و پلاک‌کوبی خیابان شهدای منا با بیان اینکه مزین کردن و نام‌گذاری کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها به نام شهدا تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است، گفت: در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه در مراسم آئین نامگذاری و پلاک‌کوبی خیابان شهدای منا با بیان اینکه مزین کردن و نام‌گذاری کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها به نام شهدا تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است، گفت: در همین راستا شورای اسلامی شهر تهران این ضرورت را احساس کرد تا در شهر تهران یکی از معابر اصلی را به نام شهدای منا نامگذاری کند و شهرداری منطقه نیز در این زمینه تلاش کرد تا هرچه سریع‌تر این نامگذاری به مرحله‌ اجرا برسد.

شهردار منطقه ۲ گفت: امیدواریم با این اقدام بتوانیم نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم، چرا که تمام داشته‌های ما از برکت خون شهیدان است. در شورای شهر و بدنه شهرداری تلاش می‌شود تا نامگذاری‌های مناسبی انجام شود و امروز نیز خیابان مجاور سازمان حج و زیارت به نام شهدای منا نامگذاری شد و امیدواریم این مهم برای محله و شهر مایه خیر و برکت باشد.

حجت الااسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز درمراسم نامگذاری خیابان شهدای منا گفت: امیدواریم این حرکت آغازی برای احیا و زنده نگهداشتن یاد و نام این شهدا باشد.

وی افزود: یاد شهدای منا، زنان و مردانی را که در لباس احرام به فیض شهادت نائل آمدند گرامی می‌داریم و امیدواریم حرکت‌های زیبای دیگری را در شهرداری و شورای شهر در این ارتباط شاهد باشیم.

در پایان این مراسم با حضور خواهر شهیدان کارگری (خواهر ۴ شهید) از تابلوی خیابان شهدای منا رونمایی شد.

انتهای پیام/