تصویب مشارکت شهرداری اصفهان در ایجاد یک مجموعه فرهنگی و مذهبی در سپاهان شهر
تصویب مشارکت شهرداری اصفهان در ایجاد یک مجموعه فرهنگی و مذهبی در سپاهان شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه چهاردهم آبان ماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از صدوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به‌مناسبت روز دانش آموز، در ابتدای جلسه نشستی پویا و پرانرژی با حضور فعالان حوزه دانش آموزی برگزار شد. وی افزود: هفته گذشته کلاس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه چهاردهم آبان ماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از صدوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به‌مناسبت روز دانش آموز، در ابتدای جلسه نشستی پویا و پرانرژی با حضور فعالان حوزه دانش آموزی برگزار شد.

وی افزود: هفته گذشته کلاس درس شهر به آموزگاری شهردار و حضور دانش آموزان برگزار شد و امروز نمایندگانی از انجمن اسلامی دانش آموزان، بسیج و مجلس دانش آموزی در صحن شورا حضور پیدا کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نکات خوبی بیان شد و همکاران ما در شورا ضمن استفاده از دیدگاه‌ها، بر لزوم تقویت ارتباط مستمر شورا با همه اقشار به ویژه دانش آموزان تاکید کردند. امیدواریم این نشست حسن مطلعی برای هم فکری با نوجوانان و جوانان برای اداره شهر باشد.

وی افزود: از ۱۳ آبان تخفیف‌های ویژه هفته نوجوان در مجموعه‌های شهرداری در ناژوان و ابرسازه‌های تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان آغاز شد و امیدواریم نوجوانان در یک هفته پیش رو از این فرصت استفاده کنند.

صالحی در خصوص بررسی لوایح در صحن امروز گفت: تفاهم‌نامه مشارکت در ایجاد یک مجموعه فرهنگی مذهبی در سپاهان شهر بررسی شد که با توضیحات مطرح شده این لایحه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: امروز همچنین مجوز برگزاری مناقصه واگذاری حجمی خدمات حفاظت فیزیکی ساختمان‌های شهرداری به صورت مناقصه محدود به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل بررسی تفریغ بودجه هستیم، موضوع بررسی گزارش حسابرس، صورت‌های مالی و گزارش بازرس قانونی سازمان‌های شهرداری برای سال ۱۴۰۱ را داشتیم که جزو رسالت‌های مهم نظارت شورا است؛ در مجموع عملکرد رو به رشدی را نسبت به حسابرسی سازمان‌ها داشتیم.

وی افزود: در جلسه امروز گزارش‌های حسابرس، صورت‌های مالی و گزارش بازرس قانونی مربوط به سازمان‌های نوسازی و بهسازی، عمران، زیباسازی، آتش نشانی، آرامستان‌ها، مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و حمل و نقل بار بررسی شد. این گزارش‌ها بعد از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و اقتصادی، امروز برای سومین بار در صحن علنی شورا مطرح شد و در نهایت با مسیر طی شده همه این گزارش‌ها به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: در خصوص سازمان زیباسازی مقرر شد گزارش لازم بعد از یک هفته و بررسی در کمیسیون اقتصادی، مجدد به صحن بیاید.