نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان افتتاح شد
نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در حاشیه آئین نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان اظهار کرد: به‌‏منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و کودکان، نخستین محوطه بازی ‏و سرگرمی منطقه غرب اصفهان در محل فرهنگسرای اسوه این‬ منطقه رونمایی شد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در حاشیه آئین نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان اظهار کرد: به‌‏منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و کودکان، نخستین محوطه بازی ‏و سرگرمی منطقه غرب اصفهان در محل فرهنگسرای اسوه این‬ منطقه رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ مرکز بازی، خلاقیت و تفریحی بین مناطق غرب اصفهان وجود نداشت، افزود: ‏ بر همین اساس در صدد ایجاد بازیکده‌ای در یکی از فرهنگ‌سراها شدیم و در این فضای تفریحی و ورزشی امکانات مختلفی شامل بازی‌های گروهی و انفرادی برای ‏کودکان ۲ تا ۹۹ سال فراهم کردیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مرکز فضایی است که کودکان و خردسالان به راحتی می‌توانند با همسالان خود ضمن بازی‌های کودکانه به معاشرت بپردازند و از امکانات بازی‌های فکری، ابر بازی و بازی‌های الکترونیک، همچنین رستوران بازی این مجموعه استفاده کنند.

نخستین بازیکده غرب اصفهان در منطقه ۲ اصفهان افتتاح شد

وی ادامه داد: هدف واقعی بازیکده بازی کودک، درگیر کردن کودکان از طریق آموزش به آن‌ها است و این مجموعه می‌تواند طیف وسیعی از فعالیت‌ها همانند کلاس هنر و بازی‌های گوناگون را برای گروه‌های سنی مختلف فراهم کند.

صیرفی‌نژاد گفت: این خانه‌های بازی مرکزی برای گذراندن وقت کودکان است و والدین می‌توانند برای اوقات فراغت فرزندان خود به این مراکز مراجعه و همراه آن‌ها به بازی بپردازند.

وی ادامه داد: بازی در کنار گروه همسالان با انواع بازی‌های فکری و گروهی سرگرم شونده نقش بسیار مهمی در ایجاد خلاقیت کودکان دارد.

به گزارش ایمنا، نخستین بازیکده غرب اصفهان با حضور «کمال حیدری» معاون فرهنگی شهردار اصفهان، «علی صالحی» سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان، برخی اعضای شورای اسلامی شهر و حضور پر شور دانش آموزان و والدین آن‌ها، اهالی محل و معتمدان و مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان افتتاح شد.