دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهید والامقام عباس عبدی و جانباز سرافراز جعفر رهبری
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهید والامقام عباس عبدی و جانباز سرافراز جعفر رهبری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز به همراه دبیر و یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم شهید والامقام عباس عبدی و جانباز سرافراز جعفر رهبری دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار؛ یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز به همراه دبیر و یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم شهید والامقام عباس عبدی و جانباز سرافراز جعفر رهبری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار؛ یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهید والامقام عباس عبدی و جانباز سرافراز جعفر رهبری  دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.  

یعقوب هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود جانبازان هشت سال دفاع مقدس را یادگاران زنده و هویت هشت سال دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

هوشیار یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.    

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید والامقام عباس عبدی و جانباز سرافراز جعفر رهبری قدردانی کرد.

بسیجی شهید عباس عبدی متولد ششم اسفند ۱۳۴۵ در کلیبر در تاریخ هفتم اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت رسید و جانباز سرافراز اسلام، جعفر رهبری متولد یکم مرداد سال ۱۳۳۵ در مراغه، در تاریخ دوازدهم بهمن سال ۱۳۶۵ بر اثر بمباران هوایی مناطق مسکونی در مراغه به درجه رفیع جانبازی نایل آمد.