ثبت‌نام متقاضیان سرویس‌دهی مدارس از طریق سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی
ثبت‌نام متقاضیان سرویس‌دهی مدارس از طریق سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ابوالفضل ساروقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگانی که در سال تحصیلی جدید متقاضی سرویس‌دهی مدارس هستند باید از طریق شرکت‌های دارای مجوز نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام و در صورت احراز صلاحیت، کارت مخصوص را از این سازمان اخذ کنند. وی، ضمن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ابوالفضل ساروقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگانی که در سال تحصیلی جدید متقاضی سرویس‌دهی مدارس هستند باید از طریق شرکت‌های دارای مجوز نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام و در صورت احراز صلاحیت، کارت مخصوص را از این سازمان اخذ کنند.

وی، ضمن تاکید بر راه‌اندازی گشت‌های مشترک با همکاری پلیس راهور ادامه داد: از ابتدای مهر ماه امسال طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده با رانندگان فاقد مجوز و یا خاطی برخورد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان، از والدین دانش‌آموزان خواست از بکارگیری رانندگان و خودروهای فاقد مجوز برای انجام سرویس مدرسه فرزند خود خودداری و فقط از طریق شرکت‌های مجاز نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

ساروقیان اظهار کرد: مسئولیت و عواقب سو ناشی از بکارگیری هر نوع خودرو و یا راننده‌ای که در چارچوب ضوابط آئین‌نامه‌های مصوب نباشد، متوجه شخص یا اشخاص بکارگیرنده خواهد بود.