تلاش برای امیدآفرینی با برگزاری نخستین نمایشگاه مدیریت شهری اهواز
تلاش برای امیدآفرینی با برگزاری نخستین نمایشگاه مدیریت شهری اهواز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سروش بزاز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: نمایشگاه روایت خدمت نخستین نمایشگاه مدیریت شهری در تاریخ شهرداری اهواز است و در آن همه سازمان‌ها، مناطق، معاونت‌ها و بعضی ادارات کل حضور دارند. وی افزود: در این نمایشگاه بخشی از خدمات شهرداری اهواز طی ۳۰ ماه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سروش بزاز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: نمایشگاه روایت خدمت نخستین نمایشگاه مدیریت شهری در تاریخ شهرداری اهواز است و در آن همه سازمان‌ها، مناطق، معاونت‌ها و بعضی ادارات کل حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه بخشی از خدمات شهرداری اهواز طی ۳۰ ماه گذشته برای آگاهی شهروندان ارائه شده است، علاوه بر ون در کنار این نمایشگاه هر شب برنامه‌ها و جشن‌های جذابی برگزار می‌شود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری اهواز با اشاره به برپایی میز خدمت در غرفه‌ها با حضور مدیران ارشد شهرداری در نمایشگاه روایت خدمت ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم، همه ما موظف به ایجاد امید در جامعه و تشویق شهروندان برای حضور در انتخابات هستیم.

بزاز اضافه کرد: این نمایشگاه با نمایش دستاوردها و اقدامات شهرداری تلاش مدیریت شهری را در راستای امیدآفرینی نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر شهروندان در حوزه مدیریت شهری مشکلی دارند با توجه به برپایی میز خدمت در نمایشگاه، بهترین فرصت است تا بدون واسطه با مدیران شهرداری ارتباط برقرار کنند تا مشکلاتشان رفع شود.