شهردار اصفهان رحلت آیت‌الله عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفت
شهردار اصفهان رحلت آیت‌الله عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده با صدور پیامی رحلت عالم وارسته، آیت‌الله عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفت. در متن پیام این آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون رحلت غمبار عارف و سالک بزرگ، عالم دین و عامل به احکام الهی، حضرت آیت‌الله عبدالقائم شوشتری موجب تألم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده با صدور پیامی رحلت عالم وارسته، آیت‌الله عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفت. در متن پیام این آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

رحلت غمبار عارف و سالک بزرگ، عالم دین و عامل به احکام الهی، حضرت آیت‌الله عبدالقائم شوشتری موجب تألم و تأثر بسیار گردید.

ضایعه درگذشت ایشان که عمر سراسر برکت خود را در راه تبیین و تبلیغ معارف الهی، تهذیب نفس و سیر الی الله، دعوت به توحید و ولایت و پاسداری از نظام اسلامی سپری کرد، برای جامعه تشیع به‌ویژه مردم ولایت‌مدار اصفهان خسرانی بزرگ و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر تلقی می‌شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت این اندوه و خسران بزرگ به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، بیت معزز ایشان و مردم شریف اصفهان، از خداوند منان برای روح آن عالم بزرگ علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.»