ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی بجنورد به تناسب شرایط مالی
ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی بجنورد به تناسب شرایط مالی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد علی کشمیری امروز _ پنجشنبه ششم مهر ماه _در حاشیه رژه ناوگان خودرویی آتش نشانی بجنورد اظهار کرد: نیروی انسانی آتش نشانی بجنورد کارآمد و کاربلد هستند و بدون هراس به دل حادثه می‌زنند. وی افزود: نمایش تجهیزات و توانمندی‌های سازمان در مقابله […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد علی کشمیری امروز _ پنجشنبه ششم مهر ماه _در حاشیه رژه ناوگان خودرویی آتش نشانی بجنورد اظهار کرد: نیروی انسانی آتش نشانی بجنورد کارآمد و کاربلد هستند و بدون هراس به دل حادثه می‌زنند.

وی افزود: نمایش تجهیزات و توانمندی‌های سازمان در مقابله با حوادث و سوانح عملاً اقتدار و دامنه فعالیت و اقدامات آتش نشانان را به تصویر می‌کشد.

شهردار بجنورد با بیان اینکه خرید نردبان بلند مرتبه گستره خدمات آتش نشانی را در مدیریت بر حوادث ساختمان‌های مرتفع تضمین می‌کند، ادامه داد: توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی و ارتقای سطح تجهیزات به فراخور امکانات مالی از جمله اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

کشمیری تصریح کرد: توجه به آموزش شهروندی با هدف تأمین امنیت آن‌ها و الزام استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی در ساختمان‌ها و اماکن تجاری و مسکونی می‌تواند آمار بروز سوانح و حوادث را کاهش دهد.