عملیات زیرسازی پروژه سنگفرش “حیدرتکیه سی” اجرا می شود
عملیات زیرسازی پروژه سنگفرش “حیدرتکیه سی” اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات زیرسازی در پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی “حیدر تکیه سی” خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه پروژه ساماندهی محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی  یکی از مهمترین پروژه‌های سنگفرش شهرداری منطقه قلمداد می شود افزود: در راستای ایمن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات زیرسازی در پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی “حیدر تکیه سی” خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه پروژه ساماندهی محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی  یکی از مهمترین پروژه‌های سنگفرش شهرداری منطقه قلمداد می شود افزود: در راستای ایمن سازی و رفع مشکلات در پروژه های انسان محور  و ارتقای کیفی فضای شهری و سهولت در تردد شهروندان ، عملیات زیرسازی ، تسطیح و رگلاژ محور تاریخی فرهنگی حیدرتکیه سی (ورودی خیابان ثقه الاسلام به طرف قاری کورپوسی) جهت سنگفرش مسیر توسط عوامل اجرایی حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه به طول ۲۲۰ متر در حال اجراست.

وی هدف از سنگفرش کردن این محور تاریخی را ساماندهی محلات سطح حوزه دانسته و گفت: با اتمام تسطیح و رگلاژ، به زودی کف سازی این پیاده راه ها در ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع شروع خواهد شد.

وی افزود: از سوی شرکت های خدمات رسان آب و فاضلاب و برق، نوسازی شبکه آب شرب ، هدایت آبهای سطحی، حذف تیر برق ها و دفن شدن سیستم انتقال برق نیز در این مسیر انجام شده است.

زارعی در پایان با تاکید توسعه زیرساخت‌های شهر پیاده محور و آرام سازی خاطر نشان کرد: با اتمام مراحل اجرایی این طرح، چهره منطقه ۱۰ با رویکرد انسان محور و ایجاد بسترهای جدید گردشگری شهری متحول خواهد شد.