دومین جشنواره علمی و پژوهشی شهید حسین معزغلامی برگزار می‌شود
دومین جشنواره علمی و پژوهشی شهید حسین معزغلامی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر، روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ اعلام کرد: دومین جشنواره علمی و پژوهشی شهید حسین معزغلامی با محوریت اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برتر در خصوص پایان نامه های محصول محور و همچنین مخترعین و مبتکرین برتر در دوسطح دانش اموزی و حرفه ای برگزار خواهد شد. بر اساس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر، روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ اعلام کرد: دومین جشنواره علمی و پژوهشی شهید حسین معزغلامی با محوریت اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برتر در خصوص پایان نامه های محصول محور و همچنین مخترعین و مبتکرین برتر در دوسطح دانش اموزی و حرفه ای برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ ارائه بهترین ایده درخصوص اقتصاد مقاومتی و مفاهیم ارزشی از موضوعات مورد پذیرش این جشنواره علمی و پژوهشی است و علاوه بر پایان نامه، مقالات علمی و پژوهشی، ارائه تجربیات برتر در حوزه فعالیت های علمی، خلاقانه و تاثیرگذار نیز می تواند از موضوعات آثار ارسالی باشد.

روابط عمومی شهرداری منطقه۵، ضمن دعوت از کلیه رده های برتر علمی، منتخبین المپیادهای علمی، دانشجویان رتبه برتر کنکور۱۴۰۲ و همچنین شرکت های دانش بنیان دارای مجوز و مستندات علمی و پژوهشی اعلام داشت: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان ماه سال جاری بوده و متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را به دبیرخانه مجازی این رویداد ارسال کنند.

️لازم بذکر است، آدرس مجازی دومین جشنواره علمی و پژوهشی شهید حسین معزغلامی QODS۱۱۰@yahoo.com است.

 انتهای پیام/