گلایه مردم سعیدآباد از انتقال مرکز مخابرات واقع در فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به انتهای بزرگراه خلیج فارس
گلایه مردم سعیدآباد از انتقال مرکز مخابرات واقع در فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به انتهای بزرگراه خلیج فارس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶، اظهار کرد: البته به نظر می رسد این اخبار اشتباه باشد اما از شهرداری تهران تقاضا داریم که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶، اظهار کرد: البته به نظر می رسد این اخبار اشتباه باشد اما از شهرداری تهران تقاضا داریم که این موضوع را پیگیری کند و اگر اشتباه بود، تکذیب کند؛ چراکه در آستانه روز درختکاری و توسعه دو هزار هکتاری کمربند فضای سبز هستیم و چنین اتفاقی قابل دفاع نیست.

وی همچنین تصریح کرد: مرکز مخابرات در فاز اول بزرگراه شهید بروجردی چند متر از بخش حیاط عقب نشینی داشته و شرکت مخابرات این مرکز را که ساخت آن چند میلیارد تومان هزینه داشته، تعطیل می کند و ظاهراً برنامه بر این است که مرکز به انتهای بزرگراه خلیج فارس منتقل شود.

امانی اعلام کرد: بنده شب گذشته در جمع مردم سعیدآباد بودم و مردم گلایه بسیاری نسبت به این موضوع داشتند. این ساختمان هیچ آسیبی ندیده و قابلیت فعالیت دارد و چرا باید به انتهای بزرگراه خلیج فارس منتقل شود و مردم به زحمت بیفتند. از شرکت مخابرات می خواهیم موضوع را بررسی کند و در صورت امکان، فعالیت آن در این منطقه ادامه یابد.

انتهای پیام/